آنالیز سایت در گوگل – سئو ، سئو سایت

آنالیز سایت در گوگل – سئو ، سئو سایت

آنالیز سایت در گوگل آنالیز سایت در گوگل - سئو ، سئو سایت - آنالیز سایت در گوگل – سئو ، سئو سایت

آنالیز سایت در گوگل

تجزیه و تحلیل سئو یک وب سایت ، تجزیه و تحلیل SEO
وقتی سعی می کنید شرکت خود را گسترش دهید و همیشه در فکر این هستید که چگونه موقعیت سایت و سئو خود را افزایش دهید تا افزایش ورودی گوگل را بالا ببرید ، باید ابزاری وجود داشته باشد که بتوانید از آن برای نظارت و تجزیه و تحلیل سایت خود استفاده کنید.

بهترین و پرکاربردترین و مفیدترین ابزار تجزیه و تحلیل سایت که گوگل در اختیار کاربران سایت قرار داده است ، Google Analytics است که به مدیران وب سایت و بازاریابان دیجیتال امکان می دهد بر ترافیک سایت نظارت کنند. همه ما با Google Analytics آشنا هستیم.

شاید مطمئن باشید که این فناوری برای بررسی تمام وب سایت های رتبه ۲۰۰۰ Alexa و رتبه های پایین در ایران استفاده می شود. نصب Google Analytics ساده است و میتوانید آن را از طریق یک جستجوی ساده در گوگل کشف کنید.

تجزیه و تحلیل وب سایت بهینه سازی موتورهای جستجوی گوگل

تجزیه و تحلیل وب سایت برای گوگل
با استفاده از اطلاعات به روز ، ما مجموعه ای جامع از ابزارهای تجزیه و تحلیل وب سایت در Google را به مشتریان ارائه می دهیم که به شما امکان می دهد به راحتی سایت خود را مدیریت و ارزیابی کنید.

اکنون ما می خواهیم چندین سایت را که برای تجزیه و تحلیل  سایت که برای Google بسیار مهم هستند ارائه دهیم.

ابزارها و وب سایت هایی وجود دارد که این فرآیند را ساده تر می کند. این سایتها شامل موارد زیر است:

  • Google Webmaster Tools
  • Check My Links
  • king content app
  • MOZ
  • SEO Report Card
  • Hubs Website Grader
  • Woorank
  • Screaming Frong SEO Spider
  • Remove em
  • Varvy SEO Overview Tool
  • Founds SEO Audit Tool
مطلب پیشنهادی دیگر :   همه عناصر یک وب سایت موفق

در حالی که همه آنها ابزار SEO رایگان در نظر گرفته می شوند ، هر یک نسخه پولی ارائه می دهند که به متخصصان با تجربه SEO امکان می دهد اطلاعات بیشتری در مورد رقبا و وب سایت خود بدست آورند.

با این وجود ، بدون شک بزرگترین ابزار است. Google Webmaster Tools ابزاری است که توسط Google برای نظارت و مدیریت سایت استفاده می شود.

در زمینه سئو ، گوگل وب مستر جدیدترین و به روزترین تغییرات را در سایت و نحوه مشاهده Google به آن نشان می دهد.

به خاطر داشته باشید که می توانید این کار را بدون پرداخت هزینه و با راه اندازی وب مستر انجام دهید.

دیده شده است که مجموعه های خاصی ، حتی آنهایی که در رقابت گسترده هستند ، تنها به ابزارهای در دسترس برای ارزیابی SEO خود وابسته هستند ، که نه تنها غیرحرفه ای بلکه مضر است. برای رقابت در کلمات بزرگ فقط به نیروی کار نیاز نیست.

برای تجزیه و تحلیل ضروری است ، یک گروه متمرکز و دقیق کار را به دست بگیرند.

به طور طبیعی ، تحلیلگر به ابزارهایی برای ارزیابی سلامت سایت نیاز دارد و از بین تکنیک ها و ابزارهای مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل SEO ، بهترین انتخاب استفاده از وب مستر است.

استراتژی های بیشتری را برای رتبه بندی در صفحه اول گوگل کشف کنید.

روشهای تجزیه و تحلیل سایت در Google از ابزارهای تجزیه و تحلیل SEO مانند alexa و similarweb استفاده کنید به گونه ای که در Alexa ، پس از دسترسی به اطلاعات سایت در siteinfo ، میزان بازدید جستجو را بررسی کنید.

مطلب پیشنهادی دیگر :   جستجوی کلمات کلیدی

به طور معمول ،  بیش از ۳۰ درصد این اطلاعات ارزش خوبی است.
اگر وب سایت برای ما است ، توصیه می کنیم از Google Webmaster استفاده کنید.
وب سایت های قابل مقایسه با ahrefs/semrush/majestic
با استفاده از هوش انسانی و تجزیه و تحلیل سایت در گوگل ، ما چند جستجوی مرتبط با پیشنهادات سایت و اصطلاحات مورد استفاده آن را انجام دادیم.

دوستانی که به یک تیم حرفه ای با تخصص گسترده و بررسی جامع وب سایت خود نیاز دارند ، می توانند با شرکت ما تماس بگیرند.

شماره تماس ما ۰۲۱۹۱۳۰۳۰۹۵

Google Analytics یک ابزار بسیار مفید برای نظارت بر عملکرد وب سایت در موتور جستجوی Google است.
ممکن است با استفاده از تجزیه و تحلیل آمارهای اولیه درباره وب سایت خود را جمع آوری کنید. در این قسمت قصد داریم شما را با Google Analytics به تفصیل آشنا کنیم. برای شروع استفاده از این ویژگی ، باید یک حساب کاربری در Google Analytics ایجاد کنید.

سپس ، در وب سایت خود ، شناسه Analytics Property را درج کنید.

در رایانه شخصی خود ، Google Sites جدید را راه اندازی کنید.

روی تنظیمات در گوشه بالا سمت چپ و سپس روی Analytics کلیک کنید.

شناسه ارائه شده هنگام ثبت نام را وارد کنید. لطفاً به خاطر داشته باشید که ممکن است داده ها تا 24 ساعت در Analytics نشان داده نشوند. بنابراین ، ممکن است داده های مربوط به وب سایت خود را ببینید و تجزیه و تحلیل Google Analytics را آغاز کنید.

توجه: افزودن یک مسیر سفارشی به یک وب سایت یا تغییر نام یک صفحه موجود ، یک URL جدید ایجاد می کند ، که ممکن است نحوه ردیابی داده ها توسط Analytics را تغییر دهد.

مطلب پیشنهادی دیگر :   گوگل داپلکس (Google Duplex) | یک دستیار حرفه‌ای

آنالیز سایت در گوگل آنالیز سایت در گوگل - سئو ، سئو سایت - آنالیز سایت در گوگل – سئو ، سئو سایت

آنالیز سایت در گوگل

وب سایت چگونه باید تجزیه و تحلیل شود؟
ابتدا باید تجزیه و تحلیل سایت را درک کرده و سپس انواع مختلف تجزیه و تحلیل را در مورد آن انجام دهیم.

ابزارهای زیادی برای تجزیه و تحلیل وجود دارد که قبلاً در مورد آنها بحث کرده ایم.

از جمله ابزارهای تحلیل سایت می توان به Meta Tag Analyzer و Google Analytics اشاره کرد. Meta Tag Analyzer ، Web Checker و SEO Analyzer همه شامل می شوند.

SEO Analyzer یک برنامه رایگان است که عملکرد وب سایت شما ، سازگاری با تلفن همراه و قابلیت استفاده را تجزیه و تحلیل می کند. به علاوه …

Woorank Woorank ابزاری است که به شما امکان می دهد موقعیت وب سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی خاص تعیین کنید.
به عنوان مثال ، موقعیت این شخصیت مهم در رتبه بندی Google ممکن است با استفاده از ابزار Woo Rank در وب سایت SEO ایران مشاهده شود.

تجزیه و تحلیل مطالب وب
Siteliner ابزاری برای بررسی و تجزیه و تحلیل مطالب و همچنین تأیید و کپی محتوا است.

این ابزار تمام صفحات سایت را با استفاده از الگوریتم های خاص خود بررسی می کند و درصد متن سایت کپی شده را نمایش می دهد.

ایده این است که گاهی اوقات این آمار نادرست است زیرا کلمه به کلمه را مقایسه می کند. اگر عبارت “ابزار تجزیه و تحلیل” که در صفحه تکرار کردید در سایت رقبا تکرار شود ، تکرار می شود و این عبارت قابل تغییر نیست زیرا مورد نیاز کاربر است و کپی یک جمله نیست.

(بدیهی است که این مورد در مورد جملات حاوی سه یا چند کلمه صادق است.)