اصول سئو چیست؟

اصول سئو چیست؟

اصول سئو چیست؟ اصول سئو چیست؟ - اصول سئو چیست؟

اصول سئو چیست؟

سئو برای موفقیت هر سازمانی حیاتی است. برای شروع ، درک اصول SEO بسیار مهم است. با توجه به اینکه حدود 51 درصد از ترافیک سایت ارگانیک است ، واضح است که قرارگیری بالای یک وب سایت در نتایج جستجوی گوگل تأثیر بسزایی در عملکرد و رشد ترافیک آن دارد.

اگر در زمینه بهینه سازی تازه کار هستید ، توصیه می شود قبل از هر اقدامی برای اطمینان از عملکرد مناسب ، ابتدا چند ایده اساسی SEO را بشناسید.

درک محکم این مفاهیم اساسی SEO یک رویکرد عالی برای شروع برتری در این صنعت است. با این حال ، برخی از شرکت ها از تاکتیک های SEO استفاده نمی کنند. این به این دلیل است که آنها به طور کامل ارزش SEO را درک نمی کنند و مطمئن هستند که اگر چند مفهوم اساسی بهینه سازی سایت را بیاموزند ، بلافاصله شروع به استفاده از این عنصر موفقیت می کنند.

به طور طبیعی ، باید در نظر داشته باشید که SEO ممکن است در برخی موارد گمراه کننده باشد. این بدان معناست که حتی اگر صاحب وب سایت صفحه هدف خود را به درستی بهینه کند ، ممکن است ترافیک کافی از موتورهای جستجو را بدست نیاورد. در این نوع سناریوها ، اکثر صاحبان وب سایت ها سئوی وب سایت خود را رها کرده و به جای تاکتیک های آن ، به ایده آل های سئو پایبند هستند. باید تأکید کنیم که بهینه سازی وب سایت ممکن است ماهها ، اگر نه یک سال ، طول بکشد تا نتایج خود را افزایش داده و سرعت صفحات سایت شما را افزایش دهد.

ما در این مقاله به سوالات زیر در مورد آموزش اولیه SEO پرداخته ایم:

  • چگونه می توانم در زمینه SEO اطلاعات کسب کنم؟
  • اصول آموزش و سئو چیست؟
  • روشهای بهینه سازی SEO چیست؟
  • آیا شروع و درک سئو سخت است؟
  • هنگام شروع کمپین SEO چه استانداردهایی باید رعایت شود؟

از آنجا که اکثریت افرادی که از وب سایت ها استفاده می کنند سئو را ضعیف می دانند ، برای موفقیت فقط باید اصول اولیه را بدانید.

این پست روشهای اساسی لازم برای موفقیت SEO را به شما آموزش می دهد:

چگونه می توانیم تعیین کنیم که مصرف کنندگان ما چه می خواهند؟

چگونه صفحات وب خود را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بهینه سازی کنید

چگونه می توان مطمئن شد که وب سایت شما هم موتور جستجو است و هم برای انسان مناسب است.

نحوه افزایش حداکثر تعداد وب سایت هایی که به وب سایت شما متصل می شوند.

آنچه مشتریان واقعاً خواهان آن هستند را تشخیص دهید

شما نمی توانید وب سایت خود را بهینه کنید تا زمانی که متوجه نشوید مصرف کنندگان شما چه می خواهند.

چگونه از این موضوع مطلع هستید؟

بزرگترین مکان برای شروع عقل سلیم است.

در نظر بگیرید که شخصی از تهران مایل به دیدار شیراز است و به دنبال مکانی برای اقامت است. اولین چیزی که او به دنبال آن است چیست؟

مطلب پیشنهادی دیگر :   خدمات حرفه ای سئو

هتل های شیراز

اقامتگاه شیراز

متناوبا ، اگر او با یک هتل آشنا است ، نام هتل را تایپ می کند. به عنوان نمونه ، هتل چمران شیراز

با دانستن این موضوع ، ممکن است مقاله ای ایجاد کنید که مطابق نوع و نیاز کاربر باشد.

صفحاتی ایجاد کنید که برای جستجو بهینه شده اند

اولین قدم برای افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک ، تحقیقات کلمات کلیدی است.

شما باید اطمینان حاصل کنید که صفحات شما به خوبی طراحی شده اند و افرادی که جستجو را انجام می دهند و مطالب شما را می خوانند راضی هستند.

صفحات وب سایت شما با توجه به میزان رضایت کاربران رتبه بندی می شوند.

وقتی شخصی از سایت شما بازدید می کند ، باید بازدیدکننده را خوشحال کند ، نه اینکه حوصله اش سر برود.

در نتیجه ، شما باید یک تجربه کاربری مثبت در سایت خود ارائه دهید. از گزینه های بیشتر یا تبلیغات غیر ضروری خودداری کنید. این امر خوانندگان شما را عصبانی می کند.

متداول ترین روش برای جستجوی شغل
می توان تصور کرد که برخی از مشتریان شما با استفاده از اصطلاحات و عباراتی که شما پیشنهاد کرده اید به دنبال کار می گردند.

این امر برای اکثر افراد صادق نیست. بنابراین ، گام اولیه درک رایج ترین روش جستجوی شغل است.

این ممکن است با استفاده از مفاهیمی که قبلاً کشف کرده اید انجام شود. با جستجوی Google برای یکی از موارد موجود در لیست خود شروع کنید. فرقی نمی کند که این جمله چقدر بی معنی یا بدیهی است.

تعیین کنید که چه موضوعاتی در حرفه شما محبوب و جالب هستند.
هنر بازاریابی محتوا ایجاد مطالب مفید و با کیفیت به منظور جذب مصرف کننده یا مشتری ایده آل شما است.

در عوض ، به سادگی یک وبلاگ راه اندازی کنید و به بهترین ها امیدوار باشید. شما خواهید آموخت که چه موضوعاتی در منطقه شما محبوب و مهم هستند و در اطراف آن موضوعات مطالبی تولید خواهید کرد.

به سایت های اجتماعی بپیوندید تا بفهمید دیگران در مورد چه چیزی بحث می کنند و کدام موضوعات محبوب ترین هستند. همچنین ممکن است دائماً براساس موضوعات محبوب فیلتر و مرتب سازی کنید.

معیارهای زیر کلمات کلیدی مورد علاقه خود را درک کنید
هنگام انجام کلمات کلیدی ، اکثر افراد منحصراً بر دو معیار تمرکز می کنند:

حجم جستجوها: (تعداد جستجوهای ماهانه ، میانگین)
دشواری کلمه کلیدی: برآورد تقریبی از یافتن این عبارت در صفحه اول نتایج جستجو چقدر آسان یا دشوار خواهد بود.

این موارد بسیار مهم هستند زیرا بینش ارزشمندی در مورد پتانسیل کلمه کلیدی و دشواری رتبه بندی ارائه می دهند.

با این حال ، به جای تمرکز تنها بر حجم جستجو ، باید سعی کنید پتانسیل واقعی ترافیک جستجو برای هر عبارت را تعیین کنید. به این ترتیب ، شما می توانید تلاش های خود را به سمت کسانی که هستند هدایت کنید

اصول سئو چیست؟ اصول سئو چیست؟ - اصول سئو چیست؟

اصول سئو چیست؟

به احتمال زیاد به هدف خود می رسند

مطلب پیشنهادی دیگر :   طراحی وب سایت با اصول سئو

در نهایت ، با خواندن این مقاله در مورد اصول SEO ، ممکن است چندین تغییر مفید را در مغز افرادی که از سقط جنین رنج می برند ، ایجاد کنید.

پس ما ۴ اصل برای کارمون داریم.

اصل 1:تعیین کنید که برای چه کسی می نویسید

قبل از اجرای سایر توصیه های آموزشی SEO ، باید تعیین کنید که برای چه کسانی می نویسید.

این بدان معناست که شما باید ارتباطات خود را با مصرف کنندگان هدف خود تا حد امکان سفارشی کنید.

این دسته بندی ها به شما در شناسایی چالش ها و الزامات اساسی مخاطبان کمک می کند و به شما امکان می دهد محتوایی ایجاد کنید که کاملاً به آنها مربوط باشد.

ارزیابی های اضافی می تواند به شما در کشف مشتریان هدف شما کمک کند. در واقع ، آنچه شما باید انجام دهید این است که مشخص کنید مصرف کنندگان شما از مطالب سایت شما چه می خواهند و در سازمان شما چه می خواهند.

اصل 2:​​آنچه خوانندگان می خواهند در یک وب سایت بخوانند را تشخیص دهید.

پس از تسلط بر فرض اول ، تعیین اینکه برای چه کسانی می نویسید ، مرحله بعدی تعیین این است که بازدیدکنندگان سایت شما می خواهند چه چیزی بخوانند.

برای انجام این کار ، باید تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید. تحقیقات کلمات کلیدی یکی از اجزای مهم آموزش تولید محتوا است. با انجام تحقیقات کلمات کلیدی ، ممکن است اطلاعات ارزشمندی در مورد پیچیدگی عبارت و نحوه رتبه بندی مناسب آن به دست آورید.

این به شما کمک می کند تا تعیین کنید که مصرف کنندگان موردنظر شما چه چیزی را می خواهند ، چه چیزی را می خواهند بخوانند و از آن درس بگیرند. چندین ابزار موجود در Google وجود دارد که می تواند به شما در بهبود عملکرد شما در این زمینه کمک کند. به طور کلی ، شما باید خود را در مورد استفاده مناسب از کلمات کلیدی در برنامه بازاریابی محتوا آموزش دهید.

اصل 3: اطلاعاتی بسازید که هم ارزشمند و هم قابل فهم باشد
پس از آشنایی با اصول SEO ، زمان آن فرا رسیده است که محتوای خود را توسعه داده و مطالب جدید ، اصلی ، ارزشمند و قابل فهم ایجاد کنید. هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت خود ، ابتدا باید مخاطبان مورد نظر خود را شناسایی کرده و سپس اطلاعاتی ایجاد کنید که هم برای آن مخاطب مناسب و هم جذاب باشد.

این امر مستلزم استفاده از استعدادهای خاص شماست. این رویکرد نه تنها پیوند بین شما و مخاطبان شما را تقویت می کند ، بلکه تصویری مثبت از شما به عنوان یک متخصص را در افراد القا می کند. کاربرانی که اعتماد اساسی به شما و سازمان شما ایجاد کرده اند ، دفعه بعد که با مشکلی روبرو شدند به طور خودکار به وب سایت شما مراجعه می کنند. به خاطر داشته باشید که در بازاریابی اینترنتی ، این یکی از بزرگترین موقعیت ها برای افزایش ارتباط شما است.

مطلب پیشنهادی دیگر :   Google SERP چیست ؟

وقتی صحبت از ایجاد محتوا می شود ، مهم است که علاوه بر محتویات مقاله ، روی الگو نیز تمرکز کنید.

طبق داده های ما ، افراد تصمیم می گیرند که پس از حدود 8 ثانیه در صفحه وب سایت بمانند یا آن را ترک کنند. در نتیجه ، شما باید از عناصری مانند عنوان ، طول پاراگراف و فهرست مطالب استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوا و محیط سایت برای بازدیدکنندگان جالب و واضح است.

اصل چهارم: دسترسی سایت خود را افزایش دهید
هنگامی که بهترین محتوا را برای سایت خود ایجاد کردید و مهمترین دستورالعمل های آموزشی SEO را درج کردید ، باید بفهمید که چگونه می توان آن را به راحتی در اختیار بازدیدکنندگان مورد نظر خود قرار داد.

به طور طبیعی ، افراد نمی توانند به طور تصادفی مطالب ارزشمندی را کشف کنند. در نتیجه ، شما باید از تکنیک های آموزش SEO استفاده کنید تا محتوای سایت خود را با استفاده از روش های مناسب در دسترس دیگران قرار دهید.

برای شروع ، باید اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی اصلی شما حدود پنج تا ده بار در محتوای محتوای شما ظاهر می شود.

این عدد با توجه به طول مواد تغییر می کند. توجه داشته باشید که این تعداد تکرار شامل ظاهر کلید واژه اصلی در برچسب های H1 و H2 است.

عنصر مهم در اینجا این است که شما باید برای موتورهای جستجو و افراد محتوا تولید کنید و قرار دادن کلمات کلیدی و عبارات در داخل متن نباید از هدف اصلی مقاله کاسته شود. بنابراین ، هدف اصلی شما باید شامل کلمات کلیدی مورد نظر در محتوا تا آنجا که امکان پذیر است باشد.

ایجاد یک تجربه کاربری عالی
به طور طبیعی ، وقتی بازدیدکنندگان به وب سایت شما می آیند ، می خواهید تجربه کاربری خوبی را در اختیار آنها قرار دهید. این شامل عوامل مختلفی مانند سرعت بارگذاری تصاویر است ، که توسط داده های به دست آمده در هنگام بارگیری صفحه وب سایت تعیین می شود. مقدار قابل توجهی از زمان را مصرف می کند. کاربرانی که خسته و عصبانی هستند اغلب صفحه سایت مورد نظر را رها می کنند.

طبق مطالعه انجام شده در این بخش ، ما متوجه شدیم که افزایش ثانیه ای زمان بارگذاری صفحه در طول سال منجر به افزایش 7 درصدی بازدیدکنندگان می شود.

با انجام موارد زیر می توانید سرعت بارگذاری سایت خود را افزایش دهید:

از افزونه های لازم استفاده کنید
حافظه پنهان مرورگر را فعال کنید
عکس های در مقیاس بزرگ را بهینه کنید
آشنایی با مفاهیم بهینه سازی موتورهای جستجو ، جستجو

اصول آموزش بهینه سازی موتور و آموزش بهینه سازی موتورهای جستجو

در حالی که استفاده از اندازه تصویر مناسب برای SEO بسیار مهم است ، خود تصاویر ممکن است تجربه کاربر را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. تصاویری که در مفهوم سئو متمایز هستند.