Ahrefs چیست ؟

Ahrefs چیست ؟

Ahrefs چیست ؟ ahrefs چیست ؟ - Ahrefs چیست ؟

ahrefs به چه معناست؟

امروزه استفاده از روش های ahrefs بسیار ساده است. داشتن رتبه بالای سایت به سادگی ایجاد محتوای قابل اشتراک گذاری است. البته رتبه بندی در ده پیوند برتر صفحه اول گوگل کار ساده ای نیست.

بنابراین ، چگونه نرم افزار SEO می تواند کمک کند؟

در حالی که هیچ فناوری وجود ندارد که بتواند برای شما محتوا بنویسد ، ابزارهای SEO با تجزیه و تحلیل گسترده ممکن است به شما در انتخاب موضوعات استراتژیک یا استراتژیک تر ، و همچنین شناسایی افراد و وب سایت هایی که احتمال بیشتری برای توزیع مطالب شما کمک می کند ، کمک کند. بودن.

بنابراین ، در این پست ، ما نشان خواهیم داد که چگونه ahrefs ، به عنوان یک ابزار تجزیه و تحلیل SEO ، می تواند SEO را از طریق ویژگی هایی مانند تحقیقات کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل پیوندها و تجزیه و تحلیل محتوا انجام دهد. ابزارهای بازیابی).

امیدواریم این مطلب در مورد نحوه استفاده از ahrefs برای خوانندگان عزیز مفید واقع شده باشد.

مخفف ahrefs چیست؟

ابزارهای Ahrefs یکی از قدرتمندترین ابزارهای تجزیه و تحلیل SEO است که توسط شرکت مشابه ارائه شده است. محصولات Ahrefs ممکن است برای اهداف مختلف در زمینه SEO استفاده شود و در تنظیمات مختلف موجود است.

ahrefs چیست و چگونه کار می کند؟

محصولات Ahrefs از سایر ابزارهای SEO بهتر عمل می کنند.

از آنجا که ابزارهای Ahrefs SaaS (نرم افزاری مبتنی در وب ) هستند ، نیازی به نصب ندارند. برای دسترسی باید یک دوره آزمایشی یا اشتراک رایگان ثبت نام کنید و نسخه یا برنامه رایگان وجود ندارد.

شایان ذکر است که نصب ahrefs بسیار ساده است. شما وب سایت ، کلمات کلیدی و رقبای ahrefs را برای نظارت ارائه می دهید. ahrefs با ارائه کلمات کلیدی و رقبا بر اساس آمار سایت شما ، روند را ساده می کند ، که این امر تنظیم را ساده کرده و از کامل بودن گزارش ها اطمینان حاصل می کند.

توصیه اتوماتیک عملکردی است که همه ابزارهای SEO آن را ارائه نمی دهند.

Ahrefs هر روز به شما اطلاع می دهد که می توانید با استفاده از کلمات کلیدی وب سایت های متعدد را پیدا کنید. هشدارهای هفتگی برای بک لینک های جدید و رتبه بندی کلمات کلیدی در بسته اصلی.

مطلب پیشنهادی دیگر :   اصول سئو چیست؟

در زیر برخی از ابزارهای ahrefs آمده است:

ابزارهای تجزیه و تحلیل رقابتی
ابزار تحقیق کلمات کلیدی
تجزیه و تحلیل بک لینک
ابزار تحقیق محتوا
ابزار ردیابی برای رتبه بندی
ابزار نظارت وب سایت نظارت وب
چگونه وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم

ابزار ahrefs برای چه مواردی استفاده می شود؟
در نتیجه ، موارد زیر را می توان از ahrefs ذکر کرد:

در میان ابزارهای SEO ، Ahrefs مسلماً پرکاربردترین خزنده وب است.
با طراحی تمیز ، تجربه کاربر مقدار قابل توجهی از اطلاعات را متعادل می کند.
ابزارهای Ahrefs تجزیه و تحلیلهای منحصر به فرد و جذابی را برای SERP ها ارائه می دهند ، مانند نرخ بازگشت و کلیک.
استفاده دیگر از محصولات Ahrefs تجزیه و تحلیل کامل SERP است.
ابزارهای Ahrefs اکنون اندازه گیری های اضافی و دقیق تری را ارائه می دهند.
ابزارهای Ahrefs یک پایگاه داده عظیم backlink برای کمک به شما در ردیابی پیوندهای جدید و تحقیق در مورد ارتباطات رقبا ارائه می دهند.
یافتن کلمات کلیدی مرحله مهمی در هر مطالعه SEO است.
ابزارهای Ahrefs به شما در تعیین کلید واژه بهینه برای رتبه بندی در موتور جستجوی Google کمک می کنند.

اعلان های روزانه ایمیل برای کلمات کلیدی محبوب و اخیر.

داده ها را از بسترهای رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، Linkedin ، Google+ و Pinterest جمع آوری می کند.
Ahrefs یکی از موثرترین ابزارها برای مکان یابی ویژگی های Google مانند قطعات برگزیده و پانل های دانش است.

شما می توانید از ابزار ahrefs برای تعیین ویژگی هایی که سایت شما در Google ایجاد کرده است استفاده کنید.

استفاده از Ahrefs ممکن است دیدگاه جامع تری از مسائل مهم را در اختیار شما قرار دهد.

گزارشات Ahrefs برنامه های افزودنی ابزار ahrefs هستند که صفحاتی را که بیش از یک رقیب یا هر دامنه دیده شده است ، نمایش می دهند.

اکثر اطلاعات سایت ahrefs در صورت درخواست به روز شده و قابل بازیابی است.

ابزارهای Ahrefs برای چه کسانی طراحی شده است؟

استفاده از محصولات Ahrefs برای هر شغلی در هر صنعتی که مایل به افزایش ترافیک وب سایت است مناسب است.

Ahrefs برای شرکتها و آژانسهای SEO به اندازه کافی قوی است در حالی که برای شرکتهای کوچک به اندازه کافی ساده است.

برای هر بازاریاب یا کارمندی با درک اولیه از پس انداز بازاریابی دیجیتال قابل درک است.

مطلب پیشنهادی دیگر :   نحوه کار با گوگل ترندز

پیاده سازی ابزار Ahrefs چه مزایایی دارد؟

در این قسمت ، ما درباره مزایای استفاده از Ahrefs صحبت می کنیم که شامل موارد زیر است:

پایگاه داده گسترده از لینک های پشتیبان
ابزارهای Ahrefs احتمالاً قوی ترین خزنده های وب موجود هستند.
تمرین مکان یابی سریع و جامع کلمات کلیدی
نوار ابزار Chrome SEO (مانند MozBar)
با داده های جریان کلیک ، پایگاه داده کلمه کلیدی
پایگاه داده تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک (PPC) برای تبلیغات مبتنی بر متن
فناوری های محتوا که اطلاعات دقیقی در مورد داده های به اشتراک گذاشته شده اجتماعی ارائه می دهند
بسته به کیفیت بک لینک ها ، رتبه دامنه وب سایت خود را با هر وب سایت دیگری مقایسه کنید.

و برخی از عناصر کلیدی ابزارهای تحلیل رقابت Ahrefs شامل موارد زیر است:

مقایسه ای را تجزیه و تحلیل می کند
تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید
تجزیه و تحلیل بک لینک
انجام تحقیقات محتوا
وب سایت خود را بررسی کنید

رتبه بندی  (ردیابی رتبه)
نظارت بر وب
آموزش سئو

چگونه می توان از ابزارهای Ahrefs بیشترین استفاده را کرد
این بخش نحوه استفاده از ابزار ahrefs را نشان می دهد.

همانطور که احتمالاً می دانید ، یکی از ویژگی های اصلی Ahrefs تجزیه و تحلیل بک لینک است. برای دسترسی به آن ، کافی است به صفحه اصلی ahrefs بروید و آدرس سایت خود را در قسمت Explorer Site وارد کنید.

چگونه از ابزار Ahrefs بیشترین استفاده را ببریم

داشبوردی دریافت خواهید کرد که شامل داده های مربوط به لینک های سایت شما و همچنین معیارهای عملکرد و ترافیک ارگانیک آن است.

بک لینک

برای مشاهده نمایه پیوند آن سایت ، روی Backlinks در نوار کناری کلیک کنید.

روش مناسب پیوند دادن در ahrefs

یک لیست جامع در اختیار شما قرار می گیرد.

روش مناسب پیوند دادن در ahrefs

 

لازم به ذکر است که هنگام استفاده از ابزارهای ahrefs ، پیشنهاد می شود در صورتی که سایتی دارای بک لینک است ، به بخش “نوع پیوند” “Dofollow” بروید.

پیوندهایی که رعایت نمی شوند

این امر نیازی به نظارت بر میزان پیوندهای nofollow را حذف می کند.

اکنون که لیستی جامع از پیوندهای dofollow در وب سایت خود دارید ، ممکن است بپرسید که با آن چه می توانید انجام دهید.
شما می توانید از این ابزارهای ahrefs برای کشف صفحاتی که به وب سایت رقیب شما پیوند دارند ، استفاده کنید ، همچنین ممکن است به وب سایت شما نیز متصل شوند.

مطلب پیشنهادی دیگر :   خدمات حرفه ای سئو

دوم ، ممکن است از پروفایل پیوند آنها برای اطمینان از ارتباط بین بازدیدکنندگان از سایت استفاده کنید.

در این پست خود را با بزرگترین افزونه SEO SEO آشنا کنید.
بهترین افزونه SEO SEO در حال حاضر در دسترس است.

در نتیجه ، می بینیم که استفاده از داده ها و تحقیقات منحصر به فرد ، روشی عالی برای به دست آوردن ارتباط از سایر وب سایت های مشابه است.

ویژگی تقاطع پیوند
پیوند متقاطع یکی دیگر از عملکردهای فوق العاده ابزار ahrefs است که بسیاری از مردم از آن بی اطلاع هستند.

نحوه کار به شرح زیر است:
در نوار بالا ، روی “More” و سپس “Link Intersect” کلیک کنید.

ویژگی تقاطع پیوند

سپس ، در قسمت مربوطه ، دو یا چند وب سایت رقیب قرار دهید.

چرا باید از ابزارهای Ahrefs استفاده کنید؟

لیستی از وب سایت هایی را مشاهده می کنید که به همه وب سایت هایی که اضافه کرده اید پیوند دارند ، به شرح زیر:

جنبه های ابزار ahrefs

شاید شما بپرسید چرا این اهمیت دارد. اگر بازدیدکننده ای روی پیوند یکی از رقبای شما کلیک کند ، هیچ چیز یاد نمی گیرد! با این حال ، اگر سایتی به سه رقبای شما (اما نه شما) پیوند دهد ، احتمالاً آنها نیز می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند.

Best By Links یکی از مفیدترین جنبه های ابزار ahrefs است و هر سایتی دارای صفحه ای با بیشترین پیوندها است.

جنبه های ابزار ahrefs

این صفحه پیوندهای بیشتری نسبت به ابزارهای رایگان SEO ، یک وبلاگ محبوب و تعدادی از صفحات دیگر دارد که تعداد بیشتری پیوند در این دسته دارند.
یکی دیگر از عناصر ابزار Ahrefs بخش “New” Backlinks است که لیستی از سایت هایی که اخیراً به سایت شما اضافه شده اند و همچنین سایت های رقیب شما را نمایش می دهد.

جنبه های ابزار Ahrefs

با این حال ، چرا این مفید است؟ لینک های جدید می توانند به شما در شناسایی شانس های احتمالی برای ایجاد ارتباطات جدید کمک کنند که می توانید به سرعت به آنها دسترسی پیدا کنید.

Ahrefs چیست ؟ ahrefs چیست ؟ - Ahrefs چیست ؟

Ahrefs چیست ؟