جستجوی کلمات کلیدی

جستجوی کلمات کلیدی

برای افرادی که می خواهند یک وب سایت راه اندازی کنند ، مهمترین مسئله جستجوی کلمات کلیدی است. جستجوی کلمات کلیدی یکی از موارد مهم در هر وب سایت است و انتخاب آن در ابتدا می تواند کمی گیج کننده باشد. ما می خواهیم این مشکل را برای همیشه تکمیل کنیم ، بنابراین اگر می خواهید از شر این مشکلات و تردیدها خلاص شوید ، لطفا به مطالعه ادامه این مقاله ادامه دهید.

ابزار پیدا کردن کلمات کلیدی

فرض کنید شما یک وب سایت رسمی فروشگاهی دارید و می خواهید از این طریق محصولاتی را بفروشید ، اما در مورد وب سایت و مدیریت محتوا چیزی نمی دانید! و با استفاده از ابزار پیدا کردن کلمات کلیدی , کلمات رقابتی را پیدا میکنید اما اگر در همان اول کار از کلمات رقابتی استفاده کنید احتمالا جواب نخواهید گرفت ، اگر به نکات زیر توجه کنید و استفاده کنید میتوانید نتیجه بهتر و سئو سایت خوبی داشته باشید.اگر شما بخاهین شرکت هاریکا سئو واستون سئو کار تضمینی برای سایتتون انتخاب میکنه و همه کارها رو برای سایتتون انجام میده.

کلمات کلیدی

1- نباید از اول شروع کار سراغ کلمات کلیدی رقابتی بروید زیرا این کار باعث صرف زمان و هزینه زیادی می شود و همانطور که سود خوبی برای شما خواهد داشت، در زمانی که حتی به صفحه 2 گوگل قرار بگیرید، شما این سود را تا حدودی از دست خواهید داد و برای اینکه چنین اتفاقی رخ ندهد پیشنهاد می شود همزمان با چندین کلمه کلیدی متوسط بالا بیایید که اگر این کلمات برای شما ورودی داشته باشد می تواند در شروع کار بهترین نوع کلمات انتخابی باشد.

مطلب پیشنهادی دیگر :   فاکتور های رتبه دهی گوگل ۲۰۲۲

2- برخی تصور می کنند که اگر آنها کلمه کلیدی کوتاهی را در همه جستجوها قرار دهند ، در نتایج جستجوی برتر گوگل ظاهر می شود ، اما اگر فقط برخی از این کلمات را جستجو کنید ، متوجه می شوید که در بیشتر موارد اینگونه نیست ممکن . به عنوان مثال ، اگر وب سایت شما در کلمه کلیدی بارگیری در نتایج جستجوی برتر Google نمایش داده شود ، هیچ دلیلی برای افزایش موقعیت آن در جستجوهای بارگیری نرم افزار ، بارگیری فیلم و سایر نمونه های دیگر وجود ندارد.

3. از کلمات کلیدی عمومی مانند تزئینی استفاده نکنید ، زیرا هیچ کس به غیر از مبتدیان در زمینه اینترنت ، این نوع جستجو را انجام نمی دهد.

4- از نام یا نام تجاری در وب سایت خود استفاده نکنید ، زیرا به عنوان مثال افرادی که به دنبال نام استاد کرمانی هستند هرگز به برنامه تغذیه وب سایت شما توجه نمی کنند و متوجه می شوند که وب سایت متعلق به وی یا آن برند است. آن را ترک نکنید ، همچنین به وب سایت شما آسیب می رساند و اصطلاحاً نرخ پرش را افزایش می دهد.

بر اساس این مطالب ، همانطور که در زیر نشان داده شده است ، به شما در انتخاب کلمات کلیدی کمک کنید:

1- اطلاعات مربوط به موضوع سایتی را که می خواهید با آن سرو کار داشته باشید جمع آوری کنید ، اگر این سایت مناسب شما باشد ، برای شما بسیار راحت تر خواهد بود ؛ در این زمینه کلمات کلیدی مربوطه را انتخاب کنید ، به عنوان مثال اگر سایت شما یک سایت دانلود موسیقی است ، می توانید از کلمات کلیدی برای بارگیری آهنگ های جدید یا بارگیری آهنگ با لینک مستقیم استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی دیگر :   سئو چیست؟

2. می توانید دامنه خود را در گوگل جستجو کنید تا ببینید رقبای شما از کدام کلمات کلیدی در آن دامنه استفاده می کنند.

در آخر ، توصیه می شود که کلمات کلیدی با بازدید کمتری را برای جذب بازدید بیشتر به وب سایت خود انتخاب کنید ، بنابراین تقریباً در یک چرخه ثابت هستید و برای رشد و توسعه درآمد کسب می کنید. بعداً از کلمات کلیدی رقیب استفاده کنید.