11 ترفند افزایش سرعت ایندکس مطالب وب سایت

ترفند افزایش سرعت ایندکس

اگر معماری سایت شما به نحوی باشد که همه ی صفحات به هم لینک داده باشند، گوگل می تواند به راحتی کل صفحات سایت شما را پیدا و آن را ایندکس کند.

 معماری سایت به موتورهای جستجو کمک می کند تا تمام صفحات شما را پیدا کنند و آن را ایندکس نمایند.

برای این که سایت شما سریع ایندکس شود

  1. ابتدا باید اول در خود کنسول گوگل اون رو درخواست بدید ایندکس شه .
  2. و سعی کنید لینک لخت مطلب رو در وبلاگ ها با انتشار مطلب خود قرار دهید .
  3. یک سری نرم افزار های ایندکس هستند که لینک شما را توسط سایت های مختلف پینگ میکنند که این امر تاثیر بسزایی در ایندکس شدن سریع مقالات شما دارد .
  4. بک لینک از سایت های معتبر .

کلماتی رو قرار بدید در مقالات خود که جستجوی زیادی دارند.

برای اینکه متوجه بشوید که لینک شما ایندکس شده است یا خیر

کافیست عبارت روبرو رو در سایت گوگل وارد کنید .

site:YourAddress

برای بدست آوردن کلمات کلیدی مرتبط ما میتوانیم به شما کمک کنیم .

یکی از ابزارهایی که توسط متخصصین ما ارائه شده و از طریق آن میتوانید پیشنهاد کلمات کلیدی را ببینید ، برای هر عبارت فارسی که وارد کنید ، 10 کلمه یا عبارت کلیدی را به شما پیشنهاد می دهد.(برای اطلاعات بیشتر میتوانید گفتگوی آنلاین کنید )

یعنی شما برای کسب رتبه مناسب در گوگل باید سیگنال های تجربه کاربری خود را بهینه کنید؛ به عبارت دیگر محتوای شما باید برای کاربر جذاب باشد.

امروزه سئو به معنی این است که کاربران تجربه خوشایندی از وبسایت شما داشته باشند.

مطلب پیشنهادی دیگر :   خدمات حرفه ای سئو

به این معنی که از مقالات موجود به عنوان پایه ای برای محتوای جدید و با ارزش استفاده کنید.باید بدانید که بازنویسی محتوا به معنی تغییر تعدادی از کلمات متن و نشر مجدد آن نیست.

به عنوان مثال ممکن است شما متوجه شوید در یک کلمه کلیدی مانند “سئو محلی” رتبه خوبی ندارید و زمانی که به این محتوا مراجعه می کنید، می فهمید دلیل آن این است که شما محتوای که مورد نظر کاربر است را در این صفحه قرار نداده اید و به جای آموزش سئو محلی و اهمیت آن، تنها یک مطالعه موردی بی ارزش و چند عکس که منسوخ شده است را قرار داده اید. سپس در فیلد مربوطه آدرس URL سایت مورد نظر را وارد کرده و بر روی دکمه search کلیک کنید.

سپس، اطمینان حاصل کنید که کلیدواژه شما در تگ عنوان و URL شما ظاهر میشود. دقت کنید این در دل این روش های به ظاهر ساده، جزئیاتی قرار دارد که توجه و دقت شما به آن ها می تواند منجر به نتایج فوق العاده در سئو سایتتان شود.

ترفند افزایش سرعت ایندکس 11 ترفند افزایش سرعت ایندکس مطالب وب سایت - 11 ترفند افزایش سرعت ایندکس مطالب وب سایت

 تعداد زیر عنوان ها را افزایش دهید. اگر شما می خواهید یک معماری غیر اصولی برای سایت نداشته باشید، باید موارد زیر رو در نظر بگیرید.

اگر نقشه سایت ندارید و از وردپرس استفاده میکنید با استفاده از افزونه Google XML Sitemaps برای خود نقشه سایت ایجاد کنید یا با استفاده از سایت XML Sitemaps Generator نقشه سایت خود را بسازید و در سایت خود آپلود کنید و همانند راهنمایی بالا، به گوگل وبمستر معرفی کنید.

مطلب پیشنهادی دیگر :   طراحی وب سایت با اصول سئو

در واقع یکی از تکنیک های خوب تولید محتوا در سئو استفاده از محتوای کاربر پسند است.

در واقع نقشه سایت به ربات ها کمک می کند تا صفحات سایت شما را راحت تر پیدا کنند.

ترفند افزایش سرعت ایندکس

محتوای چند رسانه ای مطلب شما را بسیار جذاب تر می کند.

سپس محتوایی را که میخواهید بنویسید باید 5 برابر بهتر از محتوایی باشد که در صفحات دیگر وجود دارد؛ سپس لینک این مطلب را از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی برای کاربران ارسال کنید.

سرچ کنسول نه تنها یک دید کلی از ورودی های سایت شما از طریق گوگل به شما می دهد، بلکه شما می توانید هرکدام از صفحه های سایتتان را که می خواهید جداگانه در سرچ کنسول بررسی کنید و به غیر از اطلاعاتی نظیر دیده شدن صفحه، میزان کلیک، میانگین رتبه و نسبت کلیک بر دیده شدن صفحه شما در نتایج، از مشکلات صفحه مورد نظرتان نیز آگاه شوید.

آدرس خود را مستقیماً به گوگل ارسال کنید، تعداد صفحات ایندکس شده و بسیاری از موارد دیگر را ببینید.

به عنوان مثال، به جای شخصی سازی هر صفحه یا ارسال دستی مطالب، میتونید تنظیمات پیش فرض را برای عناوین و ابر داده خود ایجاد کنید.

ترفند افزایش سرعت ایندکس

اگر رقبای شما توانسته اند برای یک کلمه کلیدی به رتبه خوبی برسند، شما نیز شانس این را دارید که در آن رنک خوبی به دست آورید.

ترفند افزایش سرعت ایندکس 11 ترفند افزایش سرعت ایندکس مطالب وب سایت - 11 ترفند افزایش سرعت ایندکس مطالب وب سایت