گوگل داپلکس (Google Duplex) | یک دستیار حرفه‌ای

گوگل داپلکس (Google Duplex)

چگونه Google Assistant می‌تواند به شما کمک کند .

توضیح Google
بررسی فناوری زیربنای ویژگی جدید Google Assistant فیس بوک، توییتر، Pinterest و LinkedIn چرا باید به Pocket-lint (Pocket-lint) اعتقاد داشته باشید: Google Duplex نامی برای فناوری هایی است که در Google Assistant قرار می گیرند و در اصل، وظایف خود را انجام می دهند.

از طرفی تمام هدف صرفه جویی در وقت شماست. ممکن است برای رزرو، برنامه ریزی قرار ملاقات، دریافت ساعات کاری و موارد دیگر از طرف شما با مشاغل تماس بگیرد.

گوگل داپلکس (google duplex) | یک دستیار حرفه‌ای - گوگل داپلکس (Google Duplex) | یک دستیار حرفه‌ای

همانطور که در فیلم‌های زیر نشان داده شده است، این تماس‌ها را با استفاده از صدایی که به نظر انسان می‌آید، برقرار می‌کند.
Duplex هیچ منحنی یادگیری یا مراحل اضافی برای شروع ندارد.

اگر فعال باشد، می‌توانید به «دستیار Google» در تلفن خود بگویید: «Hey Google، ساعت 7 بعدازظهر روز 22 اکتبر با [نام رستوران] تماس بگیرید و برای چهار نفر رزرو کنید».

سپس Google Assistant ممکن است تماس را آغاز کند و Google Duplex با هر کسی که در رستوران به تلفن پاسخ دهد صحبت می کند. علاوه بر این، همه چیز در پس زمینه رخ می دهد.

علاوه بر این، Duplex قرارها و رزروهای شما را به تقویم شما اضافه می کند.

یوسی ماتیاس، رئیس مهندسی گوگل، در زمان رونمایی از Duplex در سال 2018 گفت: “اجازه دادن به انسان ها برای برقراری ارتباط با فناوری به همان صورت طبیعی که با یکدیگر تعامل دارند، برای مدت طولانی وعده داده شده است.”
“فناوری Google Duplex طوری طراحی شده است که طبیعی به نظر برسد و یک تجربه مکالمه دلپذیر را ارائه دهد.” ما پیش‌بینی می‌کنیم که این پیشرفت‌های فناوری در نهایت به بهبود قابل توجهی در تعاملات رایانه‌ای روزمره مردم کمک کند.»
اکنون، با Google Assistant، دیگر نیازی به گفتن مدام «Hey Google» ندارید. در طول رویداد Search On Google در سال 2020، این شرکت به‌روزرسانی‌هایی را در مورد نحوه کمک به کاربران Duplex و Google Assistant در انجام وظایف مختلف از ارائه اطلاعات تجاری دقیق‌تر ارائه می‌کند.

در محصولاتی مانند Google Maps تا زمان‌بندی قرارها و رزرو در انتظار .
گوگل گفت که فناوری مکالمه Duplex آن اکنون از شرکت‌ها می‌خواهد تا به‌طور خودکار فهرست‌های کسب‌وکار را در جستجو و Maps با ساعات کاری جدید فروشگاه و ویژگی‌هایی مانند تحویل بدون تماس به‌روزرسانی کنند.
یوسی ماتیاس، رئیس مهندسی گوگل، در یک پست وبلاگی گفت: «ما استفاده از Duplex را برای به‌روزرسانی خودکار اطلاعات کسب‌وکار و افزودن آن به جستجو و نقشه‌ها در مقیاس بزرگ در ایالات متحده در سال 2019 آغاز کردیم. “این بدان معناست که صاحبان مشاغل دیگر مجبور نیستند این جزئیات را به صورت دستی به روز کنند و مشتریان بالقوه به دقیق ترین اطلاعات دسترسی دارند.”
هنوز راه درازی در پیش است تا بتوانیم مکالمات کاملاً طبیعی با روبات‌ها داشته باشیم، بنابراین دیدن پیشرفت‌های صنعت در زمینه تشخیص و سنتز صدای عصبی و همچنین مدل‌های جدید درک زبان خودمان شگفت‌انگیز است.»

مطلب پیشنهادی دیگر :   Ahrefs چیست ؟

گوگل داپلکس (google duplex) | یک دستیار حرفه‌ای - گوگل داپلکس (Google Duplex) | یک دستیار حرفه‌ای
برای Duplex، این نوآوری‌ها و سایر نوآوری‌ها منجر به بهبود کیفیت قابل توجهی می‌شوند.» در حال حاضر 99 درصد تماس‌های دوطرفه کاملاً خودکار هستند.
جایی که Duplex تاکنون به کار گرفته شده است، اگرچه گوگل متعهد شده است که “رویکردی آهسته و محتاطانه” را در مورد این عملکرد اتخاذ کند، اما اکنون در دستگاه‌هایی غیر از تلفن‌های Google Pixel قابل دسترسی است و همچنان محدود به ایالات متحده است.
پس از یک دوره آزمایشی اولیه که تنها شامل چهار مکان در ایالات متحده بود، گوگل در مارس 2019 اعلام کرد که در 44 ایالت نیز ارائه خواهد شد. به عنوان مثال، احتمالاً برای آوردن آن به بریتانیا به مقدار قابل توجهی بومی سازی نیاز است.
Duplex برای InternetDuplex برای وب در طول Google I/O 2019 رونمایی شد. Duplex اکنون فراتر از صدا است و می تواند اطلاعات و فرم ها را در چندین صفحه برای شما پر کند. اغلب، وقتی چیزی را به صورت آنلاین رزرو می‌کنید، باید از سایت‌های زیادی عبور کنید و برای پر کردن تمام فرم‌ها، بزرگنمایی کنید.
با Duplex برای وب، Assistant اساساً از طرف شما برای تکمیل وظایف بر اساس ترجیحات معمول شما عمل می کند. گوگل نشان داد که Duplex چگونه می تواند وسیله نقلیه را رزرو کند. به گفته ساندار پیچای از گوگل، “پر کردن فرم ها زمان بر است و اگر در این فرآیند مشتریان خود را از دست بدهید، شرکت ها نیز متضرر می شوند.” سیستم ما توانایی بیشتری دارد.

آیا هوش مصنوعی باید واقعاً شبیه انسان باشد؟

فراتر از میل به ایجاد تجربه بهتر با هوش مصنوعی (AI)، Duplex این نگرانی را ایجاد می کند که اولاً، چنین ظرفیتی در Google Assistant ما را تا حدودی تنبل می کند و ثانیاً Duplex پتانسیل فریب افراد را دارد. که از طرف شما با آنها تماس گرفته می شود.

این کاملاً قابل تصور است که Duplex به فردی که با او تماس گرفته می شود نشان دهد که تماس از طریق رایانه انجام می شود. آیا اهمیتی دارد که تعامل به همان اندازه طبیعی باشد که با یک فرد باشد؟

مطلب پیشنهادی دیگر :   جستجوی کلمات کلیدی

این موضوع قابل بحث است، اما بدیهی است که گوگل سعی کرده است تا حد امکان تجربه را طبیعی کند، از جمله زبان پرکننده بیش از حد در تماس‌های مثال، مانند “er” و “uh”.
انسان‌ها از چنین مکث‌های گفتاری برای ایجاد زمان فکری استفاده می‌کنند، و در اینجا نیز همین‌طور است. دستگاه جعل می کند که هنوز فکر می کند

گوگل می گوید در حالی که ما انتظار داریم به برخی چیزها فورا پاسخ داده شود، مانند زمانی که با تلفن سلام می کنیم، مکث در موقعیت های دیگر در واقع طبیعی تر است.
ماتیاس توضیح می‌دهد: “برای ما بسیار مهم است که کاربران و شرکت‌ها تجربه مثبتی از خدمات ما داشته باشند.” شفافیت برای این امر ضروری است. ما می‌خواهیم هدف گفتگو بسیار روشن باشد تا شرکت‌ها بتوانند زمینه آن را درک کنند.

در اینجا نمایش Google Duplex از آدرس اصلی Google I/O 2018 آمده است:

آیا هنوز هم می‌توانیم به هوش مصنوعی اعتماد کنیم؟

تجربیات ما با دستیارهای مجازی و سایر سیستم‌های کنترل صوتی به ما آموخته است که به آنها بی‌اعتماد باشیم، که مشکلی برای Duplex است. یا حداقل به آنها کاملاً اعتماد نکنید.
این خطر آشکار وجود دارد که دستیار مجازی که به شما اجازه رزرو میز را به عهده دارد، ممکن است به نتیجه دلخواه نرسد. آیا در زمان و رستوران مناسب رخ می دهد؟

برنامه گوگل این است که اگر الگوریتم تشخیص دهد که نتوانسته نتیجه لازم را به دست آورد، شفاف باشد و به شما اطلاع دهد.
در حالی که هیچ دلیل منطقی برای نادرست بودن این جزئیات وجود ندارد، طبیعت بشری است که شک کند که یک دستیار مجازی می تواند همه چیز را درست انجام دهد.

آیا واقعاً می تواند پیچیدگی های زبان را با این دقت درک کند؟

گوگل روی صحنه و در یک پست وبلاگی که از Google Duplex پشتیبانی می کند، اعلام کرد که هدف این سیستم انجام کارهای بسیار خاص است، مانند رزرو یک قرار مو یا رزرو رستوران. مگر اینکه برای این کار برنامه ریزی شده باشد، نمی تواند خود به خود با پزشک شما تماس گرفته و مکالمه را آغاز کند.
این موضوع در واقع بسیار پیچیده است. درک زبان طبیعی دشوار است و سرعت مکالمه نیاز به قدرت محاسبات ابری بسیار سریع دارد.

مطلب پیشنهادی دیگر :   سئو کلاه خاکستری

مردم به داشتن روابط پیچیده با انسان‌های دیگر عادت دارند، که به گفته ماتیاس، ممکن است “بیش از آنچه لازم است پرمخاطب باشد یا به جای کلمات به زمینه متکی باشد.” [دیالوگ‌های طبیعی انسان‌ها] نیز اهداف مختلفی را، گاهی اوقات در یک خط، به هم منتقل می‌کنند.

گوگل سر و صدای پس‌زمینه و کیفیت پایین تماس را به‌عنوان موانع دیگری بر سر راه این فناوری ذکر می‌کند، و همچنین این واقعیت را که افراد در هنگام مکالمه با انسان دیگر سریع‌تر از زمانی که فکر می‌کنند در حال ارائه دستورات صوتی به یک دستگاه هستند، سریع‌تر صحبت می‌کنند.

بدیهی است که زمینه نیز بسیار مهم است و انسان ها معمولاً ارتباطات متنی برقرار می کنند که ماشین ها این کار را نمی کنند. بنابراین، در حین رزرو رستوران، یک فرد ممکن است عددی را ارائه دهد که ممکن است نشان دهنده زمان یا تعداد افراد باشد.
چه دستگاه‌هایی از دستیار Google بر روی صفحه‌نمایش‌های هوشمند پشتیبانی می‌کنند و چه ویژگی‌هایی ارائه می‌دهند؟

Google ادعا می‌کند که با استفاده از یک شبکه عصبی تکراری که برای ورودی‌های متوالی مانند ورودی‌های دریافتی در طول مکالمه تلفنی ایده‌آل است، به این مشکلات رسیدگی می‌کند. این سیستم به استفاده از فناوری تشخیص خودکار گفتار (ASR) خود گوگل ادامه می‌دهد و نکات ظریفی را به گفتگو اضافه می‌کند.

هدف از گفتگو چیست؟

چه چیزی قبلاً بیان شده است؟

مزایای استفاده از دوبلکس چیست؟

گوگل می گوید که فناوری Duplex چندین مزیت دارد (فراتر از کمک به افراد پرمشغله).

اولاً، ممکن است برای کسب‌وکارهایی که سیستم رزرو آنلاین ندارند مفید باشد، زیرا مصرف‌کنندگان همچنان می‌توانند به صورت آنلاین قرار ملاقات بگذارند و یادآوری‌ها را از طریق Assistant دریافت می‌کنند و در نتیجه قرارهای از دست رفته کمتری را به همراه خواهند داشت.

دوم، ممکن است دقت داده‌های محلی خاص را به صورت آنلاین بهبود بخشد، همانطور که Google قبلاً با استفاده از Duplex برای تلفن‌ها و پرس و جو در مورد ساعات کار نشان داده است.
به گفته گوگل، تعاملات گفتاری انسان و رایانه فعلی فاقد جریان مکالمه است و به جای سازگاری سیستم با تماس گیرنده، نیاز است که تماس گیرنده با سیستم سازگار شود.
علاوه بر این، ممکن است به افراد معلولی که در استفاده از تلفن مشکل دارند کمک کند.