کلمه کلیدی در سئو | بهترین نکات برای انتخاب کلمات کلیدی

آموزش پیدا کردن کلمه کلیدی در سئو

کلمه کلیدی در سئو  کلمه کلیدی در سئو  | بهترین نکات برای انتخاب کلمات کلیدی - کلمه کلیدی در سئو  | بهترین نکات برای انتخاب کلمات کلیدی

کلمه کلیدی

زمان آن رسیده است که کلمات کلیدی مورد نظر خود را شناسایی کرده و بدانید چگونه می توانید سایت خود را در نتایج Google نشان دهید.

در این مرحله ، ابتدا تعیین می کنید که کدام کلیدواژه های استراتژیک برای وب سایت شما مناسب است.

گام بعدی این است که آنها را به درستی در محتوای سایت گنجانید. برای اینکه هم کاربران و هم موتورهای جستجو کاملاً خوشحال باشند.

اگر با موفقیت انجام شود ، تحقیقات کلمات کلیدی به شما این امکان را می دهد که مخاطبان مورد نظر خود را درک کنید. همچنین ، از نحوه استفاده مخاطبان مورد نظر خود از Google برای یافتن محصولات یا خدمات شما آگاه باشید.

تحقیقات کلمات کلیدی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما در پاسخ به سوالات شما کمک می کند.

پاسخ به سوالاتی مانند:

آنها دقیقاً به دنبال چه چیزی هستند؟

تعدادی از آنها به دنبال نمونه خاصی برای تحقیق بوده اند.

آنها چگونه به سوالات خود پاسخ می دهند؟

(به عنوان مثال ، صوتی ، تصویری ، pdf ، مقاله و غیره.)

این کلاس آموزشی SEO ابزارها و تاکتیک های لازم برای مکان یابی کلمات کلیدی هدف را به شما معرفی می کند. همچنین استراتژی هایی را برای اجتناب از کلمات کلیدی با کیفیت پایین خواهید آموخت تا بتوانید محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید!

هنگامی که نحوه جستجوی مخاطبان مورد نظر خود را بیاموزید ، وارد حوزه کاملاً جدیدی از SEO می شوید.

قبل از شروع جستجوی کلمات کلیدی ، این سوالات را از خود بپرسید.
تنها در صورتی که از چند س keyال اصلی آگاهی کامل داشته باشید ، می توانید به یک شرکت در زمینه SEO کمک کنید.

برای شروع ، باید کسب و کار آنها را کاملاً درک کنید.
سپس باید تعیین کنید که مشتریان آنها چه کسانی هستند.
سرانجام ، واقعاً هدف آنها چیست ؟!
بسیاری از افرادی که مایل به بهبود سایت سئوی خود هستند از این نکات پیروی نمی کنند! زیرا تحقیقات کلمات کلیدی یک روش طولانی است.

مطمئناً اگر به درستی انجام شود! حال ، سوال من از این گروه این است:

اگر نمی دانند روی چه کلید واژه یا عبارتی کار کنند ، چگونه می خواهند در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرند؟

یا حتی بدتر ، از جستجوی سریع برای یافتن چند کلمه کلیدی و عبارت استفاده کنید.

حتی اگر این کلمات در بالای جستجوهای گوگل ظاهر شوند ، فایده چندانی برای آنها نخواهد داشت.

در نتیجه ، لطفا بحث کلمات کلیدی را جدی بگیرید! برای جلوگیری از اتلاف وقت و پول ، آنها همچنین علمی و هدفمند هستند.

در بسیاری از مواقع ممکن است باور داشته باشید که یک کلمه کلیدی برای کسب و کار شما مناسب است ، در حالی که در واقع اینطور نیست و مخاطبان شما با استفاده از اصطلاح دیگری به دنبال شما هستند.

مطلب پیشنهادی دیگر :   کاربرد جی تی متریکس چیست ؟

تمرکز بر مشخصات جمعیتی هدف و تعیین آنچه در واقع از آن استفاده می کنند ، تا حد زیادی به موفقیت کمپین شما کمک می کند. برای مکان یابی کلمات کلیدی ، باید از روش تفکر مبتنی بر صفر استفاده کنید.

شما باید باور داشته باشید که هیچ چیز نمی دانید و اخیراً آنها را کشف کرده اید. اکنون زمان درخشش است.

یک نمونه واقعی از تحقیقات کلمات کلیدی
بگذارید مثالی برای شما بیاورم تا به درک آن کمک کنید. فرض کنید دوست شما ، که اخیراً یک فروشگاه بستنی افتتاح کرده است ، درباره SEO و نحوه استفاده از آن برای جذب مشتری شنیده است.

او از شما می خواهد که در یادگیری بیشتر نحوه یافتن مشتریان خود در حال حاضر که متخصص سئو هستید ، به او کمک کنید.

قبل از اینکه بتوانید به او کمک کنید و خدمات SEO را انجام دهید ، ابتدا باید سوالات زیر را از خود بپرسید:

مردم دوست دارند چه نوع بستنی بخورند؟

چه کسی در اینترنت به دنبال بستنی است؟

چه زمانی مردم به دنبال بستنی می روند؟

آیا درست است که بیشتر جستجوها فصلی هستند؟

مردم از چه اصطلاحاتی برای جستجوی بستنی استفاده می کنند و چگونه این کار را انجام می دهند؟

آیا این کاری است که اکثر جستجوگران با تلفن های خود انجام داده اند؟

چرا مردم از اینترنت برای جستجوی بستنی استفاده می کنند؟

آیا قصد خرید آن را از طریق اینترنت دارید؟

آیا آنها فقط می خواهند بدانند چه نوع هایی وجود دارد؟

آیا به دنبال بستنی فروشی در منطقه خود هستید؟

مکان مشتریان بالقوه کجاست؟ آیا اهل منطقه هستند؟

آیا این درست است که همه آنها در سراسر ایران هستند؟ ملی هستند یا بین المللی؟

سرانجام ، هنگامی که پاسخ این سوالات را پیدا کردید ، در نظر بگیرید که بر اساس این سوالات مربوط به بستنی چه نوع محتوایی را می توانید ایجاد کنید که برای افرادی که به دنبال بستنی در اینترنت هستند ، مفیدترین باشد.

پاسخ واقعی که سالک بدنبال آن است. این استراتژی به کشف هدفمندترین کلمات کلیدی و عبارات و همچنین تولید محتوای ارزشمند برای وب سایت شما کمک می کند.

مشتریان شما چه عبارات و کلماتی را در اینترنت جستجو می کنند؟
ممکن است بتوانید موارد و خدمات ارائه شده را سریع توصیف کنید. اما سوال اساسی این است که خریداران شما چگونه محصول و خدمات شما را جستجو می کنند! اولین و مهمترین مرحله در تعیین کلمات کلیدی کسب و کار شما پاسخ به این سال است.

به دنبال کلمات کلیدی باشید.
می توانید بلافاصله چند کلمه کلیدی را در ذهن داشته باشید. آنها به احتمال زیاد محصول ، خدمات یا مارک شما هستند.

مطلب پیشنهادی دیگر :   بهینه سازی سایت چیست ؟ ۱۵ قانون طلایی سئو

همه این عبارات و کلمات جایگزین های عالی هستند. شما می توانید از برنامه ریز کلمات کلیدی برای پیدا کردن تعداد دفعات جستجو در این اصطلاحات و عبارات در هر ماه استفاده کنید.

همچنین می توانید از این ابزار برای یافتن کلمات کلیدی مشابه کلمات خود استفاده کنید.

در مرحله بعدی ، ما عمیق تر به این موضوع می پردازیم و کلمات و عبارات ارائه شده توسط این ابزار فوق العاده را به کار می بریم. اما در حال حاضر ، ما می خواهیم محبوبیت شرایط خود را ارزیابی کنیم.

ابزار Google Keyword Planner را برنامه ریزی کنید
ابزارهای متعددی وجود دارد که به شما در کشف و مکان یابی کلمات کلیدی کمک می کند. Keyboard Planner یکی از بهترین آنها است. دلیل این امر این است که گوگل آن را در اختیار ما قرار داده است.

سایر ابزارهای مفید مانند kwfinder در دسترس هستند. مشکل همه آنها این است که هیچ یک از اعداد صحیح نیستند.

فلسفه این ابزارها توضیحی در پشت این موضوع است.

آنها معمولاً برای کسانی ایجاد می شوند که مایل به تبلیغ در Google هستند. در نتیجه ، ارقام آنها به میزان قابل توجهی کمتر از واقعیت است.

زیرا کلیک بر روی تبلیغات (Google Ads) در نتایج بسیار کمتر از نتایج طبیعی (ارگانیک) است. در نتیجه ، اگر گوگل شماره جستجوی واقعی را منتشر کند ، انتظارات بازاریابان افزایش می یابد و این شرکت با چالش های خاص خود روبرو می شود. در نتیجه ، باید هر عددی را که می بینید ضرب کنید.

برای جلوگیری از آدم خواری ، صفحات مناسب را برای هدف انتخاب کنید.
هنگامی که کلمات کلیدی را کشف و انتخاب می کنید ، باید موضوع کنیبالیزیشن را در کلمات کلیدی از ابتدا بررسی کنید.

از آنجا که این یک موضوع تا حدودی تخصصی و گیج کننده است ، اما باید به خوبی در آن آشنا باشد. با این حال ، موارد زیر خلاصه ای از معنای آن است:

کنیبالیزیشن زمانی اتفاق می افتد که دو یا چند صفحه در سایت شما برای رتبه بندی موتورهای جستجو برای یک عبارت یا موتور جستجو رقابت کنند.

این واقعا برای وب سایت شما مضر است. و این به شما بستگی دارد که از وقوع آن جلوگیری کنید.

 

مطالب مفید دیگر

 بهترین نقطه برای شروع این است که به آنچه مشتری شما ممکن است جستجو کند, خوب فکر کنید و ایده ­های خود را بر روی کاغذ یادداشت کنید.

کلمه کلیدی به عنوان اولین کلمه در دامنه : دامنه ای که با کلمه کلیدی هدفش آغاز میشود، از سایت هایی که یا کلمه کلیدی در دامنه خود ندارند یا کلمه کلیدیشان در وسط یا آخر نام دامنه است، بسیار جلوتر هستند.

مطلب پیشنهادی دیگر :   Google SERP چیست ؟

لینکهایی که در درون صفحات یک سایت با انکر تکست کلمه کلیدی یا عنوان صفحه مقصد داده می شود. نتیجه بهتری در رتبه کلمه کلیدی مورد نظرشان میرسند البته بازم هم این به استراتژی سئو مربوط میشه !

اما در هر صورت، درک مفاهیم اصلی سئو را پیشنهاد میکنیم.

قبل از هر چیزی باید کاری کنید که گوگل به شما اعتماد کند در نتیجه مخاطبان هم به شما اطمینان خواهند کرد.

اما اعتماد گوگل زمانی به دست میاید که کاربران بهترین تجربه را در سایت شما داشته باشند ! پس مهم اول کاربران است و گوگل الگوریتمش رو جوری طراحی کرده که سایت هایی که به کاربران خود تجربه خوبی از محتوا میدند را به رتبه های بالاتری هدایت کنه !

شبکه های اجتماعی نقش بسازیی دارند در سئو – اگر مطالب شما در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته بشه و شما بتوانید از آن ها ورودی بگیرید که به اصطلاح سیگنال بهش میگن !‌ تاثیر خیلی خوبی رو کلمه کلیدی شما در سرپ گوگل میگذاره

پس خیلی مهم است که در پایین هر مطلب دکمه اشتراک گذاری انواع شبکه ها قرار دهید.

تصاویر را با توجه به سایز هر سکشن استفاده نمایید.

کلمه کلیدی

ﻫﺮ ﮔﺎه ﺑﯿﻦ دو واژه ﻗﺮار ﮔﯿﺮد، رﮐﻮردﻫﺎﯾﯽ را ﺑﺎزﯾﺎﺑﯽ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﮐﻠﯿﺪ واژه اول را داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ وﻟﯽ ﮐﻠﯿﺪ واژه دوم را ﻧﺪاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ. به صورت کلی سایت ها با موضوعات مختلف پس از انجام سئو و رسیدن به رتبه اول گوگل نیز به میزان بازدید و ورودی گوگل مختلفی میرسند و موضوعات تفریحی و سرگرمی همیشه دارای محبوبیت بیشتر و بازدید بیشتری هستند .

و بر طبق آمارهای گوگل حداقل ۴۷ درصد از کاربران بر روی سه نتیجه اول نتایج جستجو کلیک می کنند.

کلمه کلیدی

پس برای به دست آوردن رتبه های اول گوگل نیاز هست که محتوای غنی رو بنویسید.

در نتیجه می توانید محتواهایی منحصر به فرد و جامع تر نسبت به سایرین بنویسید.

عنوان صفحه یکی از مهمترین و قویترین عناصر میباشد، چرا که در صفحه نتایج و تب مرورگرتان قابل دیدن است و شامل کلمات کلیدی و برند کسب و کار شما میباشد.

کلمه کلیدی
کلمه کلیدی کلمه کلیدی در سئو  | بهترین نکات برای انتخاب کلمات کلیدی - کلمه کلیدی در سئو  | بهترین نکات برای انتخاب کلمات کلیدی

کلمه کلیدی

برای اینکه کلمه کلیدی مناسبی پیدا کنید – باید کلمات کلیدی خود را لیست کنید و هر کدوم رو که در گوگل جستجو میکنید – گوگل کلمات مرتبط را برای شما میاره – کلماتی که بیشترین جستجو رو از طرف کاربران داره و همچنین میتوانید از کیورد پلنر خود گوگل ادودرز هم استفاده کنید که به شما پیشنهاد های خوبی برای کلمات میده !

امیدوارم از این مقاله استفاده لازم رو برده باشید و بدونید که در سئو پیدا کردن کلمه کلیدی – یکی از اصلی ترین و مهمترین بخش  سئو است – پس این مورد را بسیار جدی بگیرید

موفق باشید

کلمه کلیدی

بهترین افزونه سئو وردپرس