بهینه سازی سایت چیست ؟ ۱۵ قانون طلایی سئو

بهینه سازی سایت

الگوریتم گوگل بهینه سازی سایت چیست ؟ ۱۵ قانون طلایی سئو - بهینه سازی سایت چیست ؟ ۱۵ قانون طلایی سئو

الگوریتم گوگل

یک موتور جستجو مانند Google ، Yahoo ، MSN یا هر زمان که در موتورهای جستجو کلمه ، سوال یا عبارتی را جستجو می کنید ، برنامه ای است که کلمات کلیدی را در پایگاه های داده جهانی وب جستجو کرده و به کاربرانی که در جستجوی کلمه کلیدی هستند ارائه می دهد. آنها در جستجوی …. هستند.

لیستی از وب سایت های مرتبط با موضوع خود را مشاهده خواهید کرد. مانند فهرستها ، اکثر این موتورهای جستجو دارای اطلاعات طبقه بندی شده هستند.

موتور جستجو وب سایت ها را زیر نظر دارد و با تجزیه و تحلیل متون اصلی ، موضوع اصلی سایت را قبل از فهرست بندی در پایگاه داده بزرگ تعیین می کند. 1990s اولین موتورهای جستجو شروع به کار کردند.

مردم معمولاً به موتورهای جستجو به عنوان یک لیست نگاه می کردند و سایت ها به ترتیب حروف الفبا مرتب شده بودند ، به عنوان مثال یک وب سایت در بالای لیست قرار داشت. این موتورهای جستجو با توسعه شبکه جهانی وب الگوریتم های پیشرفته تری را به دست آوردند.

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟

خزیدن و نمایه سازی: موتورهای جستجو مانند Google ، وب را خزیده ، برخی اطلاعات را ذخیره کرده و برخی از این اطلاعات را قبل از هدایت کاربران به موضوع مورد نظر خود ذخیره می کنند.

موتورهای جستجو و ابزارهای واکنش گرا دو ابزار هستند که می توانند به شما در یافتن پاسخ کمک کنند. وقتی افراد به صورت آنلاین جستجو می کنند ، این موتورها میلیون ها سند را غربال می کنند و دو کار را انجام می دهند:

یکی این است که یک نتیجه جستجو را به کاربر برگرداند ، و دیگری به دنبال وب سایت هایی است که حاوی اطلاعات هستند. آنها جمع آوری و رتبه بندی می شوند.

1-موتورهای جستجو مبتنی بر خزنده یکی از انواع موتورهای جستجو (موتورهای جستجوی خزنده) هستند.
این موتورهای جستجو با استفاده از یک برنامه نرم افزاری خودکار صفحات آنلاین را پیمایش و طبقه بندی می کنند. “عنکبوت” ، “روبات ها” و “ربات ها” اصطلاحات برنامه هایی هستند که توسط این موتورها استفاده می شوند.

این روبات اطلاعات را پس از بارگیری یک صفحه وب ارزیابی کرده و در پایان به پایگاه های داده موتورهای جستجو اضافه می کند.

هنگامی که یک کاربر موضوعی را جستجو می کند ، موتور جستجو عبارت موجود در پایگاه داده خود را جستجو می کند و لیستی از وب سایت هایی که به موضوع متصل هستند را بر اساس نزدیک بودن آن به کاربر باز می گرداند.

موتورهای جستجوی خزنده به دنبال وب سایت های جدید و به روز شده در اینترنت هستند و پایگاه های داده آنها را به روز می کنند.

Google.com و Ask.com دو نمونه هستند.

2- ساختارهای سازمانی
یک “فهرست” از ویراستاران انسانی استفاده می کند که ممکن است تعیین کنند به چه وب سایت هایی متکی است و آنها را در پایگاه داده “فهرست” طبقه بندی کند.

ویراستاران انسانی با استفاده از مجموعه ای از دستورالعمل ها و اطلاعاتی که کشف می کنند ، یک وب سایت را به طور کامل بررسی و امتیازدهی می کنند.

Yahoo.com و Dmoz.org دو نمونه هستند.

3-موتورهای جستجو که ترکیبی هستند
نتایج هر دو نوع موتورهای جستجو در موتورهای جستجوی ترکیبی ترکیب شده است. الگوی مبتنی بر ترکیبی در موتورهای جستجو به طور فزاینده ای محبوب می شود.

Yahoo.com و Google.com دو نمونه هستند.

4-موتورهای جستجو برای فراداده
موتورهای جستجوی ابری فهرست گسترده ای از نتایج سایر موتورهای جستجو را تهیه می کنند.

Metacrawler.com و Dogpile.com دو نمونه هستند.

5- موتورهای جستجو با هدف خاص
این نوع موتور جستجو برای برآوردن نیازهای غیرمعمول ایجاد شده است.

به عنوان مثال ، bizrate.com news.com

بهترین روش برای رتبه بندی وب سایت های مختلف در موتورهای جستجو چیست؟

هر موتور جستجو بر اساس الگوریتم آن به هر صفحه از سایت نمره ای می دهد.

هرچه در هنگام نمایش نتایج جستجوی کاربر امتیاز بیشتری کسب شود ، رتبه سایت بالاتر می رود. این واقعیت که رتبه صفحه گوگل در حال حاضر در رتبه اول جهان قرار دارد اولین دلیل محبوبیت آن است.

گوگل به هر وب سایت نمره ای بین 0 تا 10 اختصاص می دهد و این رتبه تقریباً هر ماه به روز می شود.

سایتهایی که رتبه 10 را دارند محبوب هستند و تعداد زیادی پیوند دارند ، در حالی که سایتهایی که رتبه 3-7 را دارند متوسط ​​هستند ، اما سایتهایی که جدید هستند و هنوز رتبه محبوب ندارند دارای درآمد نیستند.

این رتبه بندی در حال حاضر چه فایده ای برای وب سایت ما دارد؟

وب سایت های دارای رتبه بزرگتر درصد بالاتری از بازدیدها و بازدیدها را دریافت می کنند که این امر به نفع خط نهایی شرکت ما است. معیارهای زیادی بر نتایج موتورهای جستجو تأثیر می گذارد ، از جمله سن سایت ، کیفیت نمونه کارها ، پیوند سایت ، ارتباط صفحه ، سیگنال های اجتماعی و میزان رقابت و سایر موارد.

گوگل می گوید بسیاری از 200 عنصری که برای تعیین رتبه بندی موتورهای جستجو در سایت استفاده می کند از کنترل صاحب وب سایت خارج است. موتورهای جستجو همچنین با در نظر گرفتن سابقه جستجوی کاربر ، بر ارائه یک تجربه جستجوی شخصی تر برای کاربران تمرکز می کنند ، به این معنی که در حالی که یک وب سایت ممکن است برای یک کلمه کلیدی خاص برای بازدیدکنندگان رتبه 3 را داشته باشد ، ممکن است فقط برای بازدیدکنندگان دیگر رتبه 8 را داشته باشد.

طبقه بندی کردن. در نتیجه ، حتی اگر یک کلمه کلیدی ارائه شود ، نتایج جستجوی همه کاربران یکسان است.

از آنجا که موتورهای جستجو صفحات سایت را به جای کل سایت رتبه بندی می کنند ، صفحه اصلی ممکن است برای کلمات کلیدی خاص رتبه اول را داشته باشد ، در حالی که یک صفحه داخلی عمیق ممکن است سوم باشد.

ده موتور جستجوی برتر عبارتند از:

1) Google.com
2) ‌Bing.com
3) Yahoo.com
4) Ask.com
5) Aol.com
6) Wow.com
7) Webcrawler.com
8) Mywebsearch.com
9) Infospace.com
10) Info.com

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) چیست؟

اصطلاح SEO که این روزها زیاد می شنویم ، مخفف عبارت “بهینه سازی موتور جستجو” است که به معنی “بهینه سازی موتور جستجو” است.

این موتورهای جستجو در بازار رقابتی امروز بیش از هر زمان دیگری دارای اهمیت هستند.

به طور خلاصه ، SEO مجموعه ای از دستورالعمل هایی است که صاحبان وب سایت (یا وبلاگ) می توانند از آنها برای بهینه سازی و رتبه بندی سایت خود در موتورهای جستجو استفاده کنند. این یک روش فوق العاده برای بهبود کیفیت وب سایت شما با کاربرپسندتر ، سریعتر و ساده تر شدن آن است.

از آنجا که کل فرایند شامل تعدادی از قوانین یا دستورالعمل ها ، مراحل و کنترل ها است ، SEO را نیز می توان یک چارچوب در نظر گرفت.

مطلب پیشنهادی دیگر :   اصول سئو چیست؟

چرا SEO برای وب سایت ما مهم است؟

اکثر کاربران موتورهای جستجو به احتمال زیاد روی یکی از پنج پیشنهاد برتر در صفحه نتایج (SERPS) کلیک می کنند ، بنابراین شما باید در بالای لیست قرار بگیرید تا از این مزیت استفاده کرده و بازدیدکنندگان وب سایت یا مصرف کنندگان را به فروشگاه آنلاین خود جذب کنید.

SEO چیزی فراتر از موتورهای جستجو است. همچنین تاکتیک های جستجوی خوب ، تجربه کاربر و قابلیت استفاده از وب سایت را افزایش می دهد.

کاربران به موتورهای جستجو اعتماد دارند و رتبه بندی وب سایت شما در مورد کلمات کلیدی مورد نظر اعتماد آنها را در آن افزایش می دهد.

افرادی که وب سایت شما را با جستجو در Google یا Yahoo پیدا می کنند تمایل بیشتری به انتشار آن در فیس بوک ، توییتر ، Google+ یا سایر کانال های رسانه های اجتماعی دارند.

SEO برای تبلیغات اجتماعی وب سایت شما مناسب است.

وب سایت های SEO با نویسندگان متعدد ممکن است به طور مستقیم و غیر مستقیم از SEO برای حفظ یک وب سایت موفق بهره مند شوند.

افزایش ترافیک موتورهای جستجو یک مزیت مستقیم است و داشتن ساختار (چک لیست) سازگار برای استفاده قبل از ارسال محتوای سایت یک مزیت غیرمستقیم است.

اگر دو وب سایت محصول مشابهی را به فروش می رسانند ، بهینه سازی موتورهای جستجو ممکن است شما را از رقبا جلو بیاندازد و شانس شما را برای جذب مشتری و فروش بیشتر افزایش دهد.

مهمترین مراحل سئو چیست؟

برای سهولت درک به دو مرحله اصلی تقسیم می شود:

بهینه سازی سایت چیست بهینه سازی سایت چیست ؟ ۱۵ قانون طلایی سئو - بهینه سازی سایت چیست ؟ ۱۵ قانون طلایی سئو

قوانین SEO در صفحه ای که برای ایجاد محیطی مناسب برای موتورهای جستجو در وب سایت شما اعمال می شود 15 قانون را باید رعایت کنید:

1- عنوان و توضیحات صفحه
عنوان صفحات یکی از مهمترین بخش های SEO است. بر اساس تحقیقات اخیر ، نام صفحات برای سئوی گوگل بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و باید از ویژگی های متعددی استفاده کند:

هر صفحه باید عنوان خاص خود را داشته باشد که به درستی محتوای صفحه را منتقل کند.
مختصر و دقیق باشید.
به کاربر در درک موضوع صفحه کمک کنید.
توضیحات صفحه نیز بسیار مهم است ، زیرا خلاصه ای از کل موضوع صفحه را در اختیار کاربران ، گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار می دهد. با این حال ، این بدان معنا نیست که همه چیزهایی که به سایت شما متصل هستند به عنوان یک توضیح در بخش Google ارائه شده است.

من دستورالعمل هایی را برای شما ایجاد کرده ام تا بتوانید یک توصیف زیبا بنویسید:

همیشه به هر یک از صفحات ، پست ها و کالاهای وب سایت خود توضیحات منحصر به فردی بدهید.
اندازه متن 140 تا 150 نویسه را حفظ کنید.
بهتر است عنوان را در توضیحات تکرار نکنید.
در استفاده از کلمات کلیدی زیاده روی نکنید.
سعی کنید از این توضیحات برای جلب خوانندگان برای بازدید از صفحه خود با هدایت آنها به عنوان موجود استفاده کنید.

2- ساختار پیوندی که دائمی است
عبارت “ساختار پیوند ثابت” به قالب URL های صفحات یا مقاله های جداگانه در یک وب سایت اشاره دارد که در نوار آدرس مرورگر و در نتایج جستجو (تحت عنوان صفحه) ظاهر می شود.

URL ها باید از دستورالعمل های SEO زیر پیروی کنند:

صفحاتی را ایجاد کنید که هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران ساده و ساده باشد.
برای جدا کردن کلمات تشکیل دهنده URL ، از علامت تیک “-” استفاده کنید.
از نشانی اینترنتی اینترنتی طولانی حاوی اطلاعات غیر ضروری خودداری شود.
برای پر کردن فاصله ها از عباراتی استفاده کنید که موضوع وب سایت شما را توضیح دهد تا کلمات کلیدی.
در اینجا چند نمونه از ساختار URL مناسب آورده شده است:

http://www.masterwebseo.net/seo-optimization/

3- راهنمای کاربر (Breadcrumb)
در زبان انگلیسی ، breadcrumb به خرده نان اشاره می کند ، در حالی که در اصطلاحات اینترنتی ، به راهنمای کاربر اشاره می کند. اطمینان حاصل کنید که این ویژگی در همه صفحات داخلی سایت شما موجود است تا نشان دهد این صفحه اکنون در چه مسیری قرار دارد. در صورت استفاده از وردپرس چندین افزونه رایگان برای ایجاد راهنمای کاربر وجود دارد.

4- پیوندهای داخلی
وقتی به پیوندهای داخلی اشاره می کنم ، منظور من اتصالات خارجی نیست. من به پیوندهای صفحه اشاره می کنم که به صفحات دیگر وب سایت اشاره می کنند.

پیوند داخلی یکی از اجزای مهم صفحات وب SEO است ، اما بسیاری از مدیران وب سایت از استفاده مناسب از آن عاجزند. ردیابی پیوند داخلی ساده است:

کلمات کلیدی یا کل عنوان مقاله برای اتصال پیوندها به مقالات استفاده می شود.
اطمینان حاصل کنید که پیوندها برای کاربران و موتورهای جستجو ساده است.
پیوندهای داخلی نباید فقط برای موتورهای جستجو ایجاد شوند. آنها همچنین باید به کاربر در حرکت در سایت کمک کنند.
برای پیوندهای داخلی ، از کلماتی مانند “اینجا کلیک کنید” یا “[..]” خودداری کنید.
فقط از چند پیوند داخلی در هر صفحه استفاده کنید.

5- استفاده از سرفصل های H1 ، H2 و H3 در متن
بدون انجام قالب بندی محتوا اولیه ، متن را در وب سایت خود منتشر نکنید. این برای تجربه کاربر بد است و به تلاش های SEO شما آسیب می رساند. دستورالعمل های قالب بندی برای یک پست یا صفحه در وب سایت شما:

برای عنوان پست خود ، از برچسب ها یا برچسب های H1 استفاده کنید.
برای عنوان اصلی پست ها ، از برچسب ها یا برچسب های H2 استفاده کنید.
از ویژگی های BOLD و Italical برای تأکید بر محتوای خود استفاده کنید.
برچسب های H2 نباید برای همه موضوعات استفاده شود.
پاراگراف های کوتاه بسازید.
از یک فونت آسان برای خواندن استفاده کنید.
هنگام طراحی متن ، همیشه کاربر را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال ، آیا کاربر می تواند نقاط اصلی محتوا را فقط با نگاه کردن به صفحه تشخیص دهد؟ آیا متن بر روی هر دستگاهی از جمله لپ تاپ ، تلفن همراه ، رایانه لوحی و iPad قابل خواندن است؟

6- صفحه 404
SEO در دستیابی به هدف بهبود تجربه کاربر و ارائه صفحه 404 مناسب کمک می کند. وقتی کاربری در وب سایت شما صفحه ای را جستجو می کند که وجود ندارد ، پیوندی را اشتباه تایپ می کند یا پیوند اشتباه را باز می کند ، این صفحه نمایش داده می شود. این برای کاربر ناخوشایند است و بر تجربه کاربر تأثیر منفی می گذارد.

یک صفحه 404 باید شامل عناصر زیر باشد:

به جای نمایش “Not Found” ، اطلاعات واقعی درباره آنچه رخ داده را در اختیار کاربر قرار دهید.
طرحی ایجاد کنید که مشابه هر وب سایت دیگری باشد.
به کاربر اجازه دهید صفحات دیگر سایت را مرور کند.

مطلب پیشنهادی دیگر :   خدمات حرفه ای سئو

7- افزایش تصویر
تصاویر برای سایت مفید هستند ، اما باید مراقب باشیم که وزن منفی روی آن وارد نکنیم ، مانند سرعت پایین بارگذاری صفحه یا زمان عکس العمل. اگر تصمیم به استفاده از تصاویر دارید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

برای توضیح تصویر خود ، از متن Alt استفاده کنید. شما همچنین می توانید کلمات کلیدی را اضافه کنید ، اما نه بیش از حد. (Alt text یک ویژگی html است که به برچسب تصویر اضافه می شود و هنگامی که تصویر بارگیری نمی شود در محتوای تصویر ظاهر می شود.)
به جای استفاده از کلماتی مانند jpg یا person1.jpg در نام فایلهای تصویری ، از اصطلاحات معنی دار جدا شده با خط تیره مانند woman-work-out.jpg استفاده کنید.
همه فایل های تصویری خود را در یک پوشه خاص در وب سایت خود ذخیره کنید ، مانند /joomir.com/images.
اندازه تصویر باید بهینه شود. هر چه اندازه تصویر در کیلوبایت کمتر باشد ، سایت شما سریعتر بارگیری می شود. ممکن است از ابزارهای گوناگونی برای به حداقل رساندن اندازه عکس ها بدون افت کیفیت آنها استفاده کنید.

8- زمان بارگذاری صفحه
با وجود اینکه گوگل گفته است سرعت صفحه یک عامل رتبه بندی است ، بسیاری از وب سایت ها هنوز برای آن بهینه سازی نمی کنند. هدف گوگل یا سایر موتورهای جستجو ، ارائه دقیق ترین نتایج در کوتاه ترین زمان به کاربران است و بدون شک سرعت صفحات در سالهای آینده به عنوان معیار رتبه بندی به طور فزاینده ای ضروری خواهد شد. وب سایت هایی که بارگذاری می شوند به سرعت تجربه کاربر را بهبود می بخشند و بازدیدکنندگان را تشویق به بازگشت می کنند. علاوه بر این ، صفحه ای که در کمتر از 4 ثانیه بارگیری می شود ، احتمال موارد زیر را افزایش می دهد:

بهبود رتبه موتورهای جستجو
تعداد بازدید صفحات برای هر کاربر در وب سایت خود را افزایش دهید و شادی بازدیدکنندگان را افزایش دهید.

9- از سایت های دیگر بک لینک جمع آوری کنید
وقتی صحبت از SEO می شود ، ارزش ایجاد پیوند را نمی توان مبالغه کرد ، زیرا متغیرهای SEO خارج از صفحه تأثیر قابل توجهی در الگوریتم رتبه بندی گوگل دارند. من درک می کنم که این یک موضوع دشوار برای مبتدیان SEO است ، بنابراین بیایید از ابتدا شروع کنیم:

لینک سازی دقیقا چیست و چه سودی برای سئو دارد؟
هنگامی که اولین الگوریتم رتبه بندی گوگل را ایجاد کردند ، بنیانگذاران گوگل ، لری پینگ و سرگئی برین ، به دنبال مکانیزمی برای مقایسه صفحات وب به منظور ارائه بهترین نتایج در صفحات نتایج موتورهای جستجو بودند. آنها معتقد بودند که علاوه بر متغیرهای SEO در صفحه ، وب سایت هایی که دارای اتصالات ورودی از سایر وب سایت ها هستند ، احتمالاً مهمتر و محبوب تر از سایرین هستند و از این رو شایسته موقعیت بالاتری هستند. به عبارت دیگر ، پیوندهای ورودی به عنوان “رای اعتماد” تلقی می شوند و بر موقعیت و رتبه وب سایت تأثیر مطلوبی دارند. هرچه تعداد پیوندهای ورودی به یک وب سایت بیشتر باشد ، رتبه آن نیز بالاتر است. این در ابتدا یک راه حل ساده به نظر می رسید و وب سایت هایی که این مفهوم را درک کردند هزاران پیوند با اشاره به سایت خود ایجاد کردند و رتبه ها را افزایش دادند. مشکل این بود که وب سایت های موجود کیفیت پایینی داشتند و حق حضور در صفحه اول گوگل را نداشتند. در نظر بگیرید که چگونه این مشکل چالش مهمی برای گوگل ایجاد کرد و بر کیفیت نتایج جستجو تأثیر گذاشت.

گوگل قوانین قوی تری را برای سیستم رتبه بندی خود برای دفاع از شهرت خود و جلوگیری از وب سایت های ناخواسته آغاز کرد و در نهایت بین پیوندهای طبیعی و دروغین تبعیض قائل شد. در نتیجه گوگل برنده بزرگی بود. هرزنامه ها (وب سایت هایی که مطالب شما را می دزدند) و وب سایت های بی کیفیت رتبه خود را از دست می دهند و اغلب از لیست Google حذف می شوند. هنگام ایجاد پیوند سه عامل را باید در نظر گرفت:

پیوندها هنوز جزء مهم SEO هستند.
کیفیت ، نه کمیت (تعداد پیوندها) ، بسیار مهم است.
پیوندهایی که به طور طبیعی ایجاد می شوند برای رتبه بندی شما مفید هستند. با این وجود ، پیوندهایی که به طور مصنوعی ایجاد می شوند شما را با مشکل روبرو می کند.

10- وب سایت هایی که موبایل پسند هستند
هر روز ، تعداد زیادی از  جستجو ها با استفاده از دستگاه های تلفن همراه انجام می شوند. چندین مطالعه انجام شده در شش ماه گذشته نشان داده است که تعداد جستجوهای انجام شده با استفاده از تلفن های هوشمند به طور پیوسته در حال افزایش است.

افزایش می یابد ، به ویژه هنگام خرید از طریق اینترنت. در اینجا برخی از اقدامات را می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید وب سایت شما با تلفن همراه سازگار است:

اولین قدم درک تفاوت بین یک وب سایت سازگار با تلفن همراه و یک برنامه بومی Android ، iPhone یا Windows Mobile است. بسیاری از مردم در استراتژی تلفن همراه خود شکست می خورند زیرا از این تمایزها و پتانسیل عظیم بازار موبایل بی اطلاع هستند.
وب سایت سازگار با تلفن همراه (به عنوان مثال ، Chrome در Android یا Safari (بهینه سازی شده برای iPhone). اندروید بومی (برنامه های iPhone یا Windows Mobile) یک نوع نرم افزار Android است که می توانید از Google Play یا Apple Store بارگیری کنید. شما باید ارائه دهید یک نسخه کاربر پسند از مرورگر شما از طریق مرورگرهای تلفن همراه برای ملاحظات SEO ، بنابراین وب سایت خود را پاسخگو کنید.

11- نقشه سایت برای کاربران
نقشه سایت لیستی از همه پست ها و صفحات وب سایت شما است. شما به دو نوع نقشه سایت نیاز دارید: یک نقشه سایت XML برای ارسال به Google ، Bing و سایر موتورهای جستجو و یک نقشه سایت HTML برای پیدا کردن مطالب شما برای بازدیدکنندگان آسان تر.

نقشه سایت در XML (برای موتورهای جستجو)
بسته به سیستم وبلاگ نویسی شما می توانید از افزونه ها برای ایجاد و به روز رسانی نقشه سایت خود استفاده کنید.

نقشه سایت در HTML (برای کاربران)
نقشه سایت کاربر باید پیوندهایی برای همه (یا مهمترین صفحات سایت شما) داشته باشد. همچنین می تواند برای سازماندهی پست های نویسنده ، تاریخ ها ، دسته ها و سایر اطلاعات استفاده شود. هدف آن آسان کردن و سریعتر یافتن مطالب در سایت برای کاربران است.

12. محتوا برتری دارد.
وقتی افراد از گوگل ، یاهو یا بینگ برای جستجوی اطلاعات استفاده می کنند ، اساساً به دنبال پاسخ به سالی هستند. محتوای خوب برای پست یا صفحه ای که به پرسش پاسخ می دهد. مطالب هنوز پادشاه است و یک وب سایت با محتوای خوب ، اصلی و با کیفیت بالا می تواند در طولانی مدت از یک وب سایت بهینه سازی شده با SEO با محتوای عالی بهتر عمل کند.

مطلب پیشنهادی دیگر :   آمدن به صفحه اول گوگل

حال س Theال این است: چگونه می توان محتوای خوب نوشت؟

اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با عنوان مطابقت دارد.
اطمینان حاصل کنید که مطالب شما عاری از غلط املایی ، غلط املایی و خطاهای دستوری باشد.
متن شما باید قالب بندی شود.
پیوندهایی را برای مطالب خود (در صورت لزوم) به سایر صفحات سایت خود برای اطلاعات بیشتر کاربر (یا سایت های دیگر) ارسال کنید.
شما باید محتوایی بنویسید که بر اساس اسناد و مطالعات معتبر است تا در صورت لزوم بتوانید از آن با شواهد پشتیبان بگیرید.

13- مطالب جدید
در صورت داشتن مطالب جدید ، بازدیدکنندگان و خزنده های موتور جستجو از وب سایت شما بازدید می کنند و آن را بررسی می کنند. برای به روز نگه داشتن وب سایت یا وبلاگ خود ، از انتشار صفحات با مطالب مشابه خودداری کنید.

14- هرگونه پیوند خارجی را بررسی کنید
پیوندهای خارجی (پیوندهایی در سایت شما که به وب سایت های دیگر اشاره می کنند) برای SEO بسیار مهم هستند. به طور کلی ، مطمئن شوید که:

شما به هرزنامه یا وب سایت هایی با محتوای قابل اعتراض متصل نمی شوید.
هیچ پیوند شکسته ای ندارید ، به این معنی که هیچ پیوندی به وب سایت ها یا صفحاتی که دیگر وجود ندارند ، ندارید.
شما به هیچ وجه پیوند را مبادله یا نمی فروشید.

15- تحلیل و ابزارهای مدیر وب سایت
ابزارهای وب مستر از Google و Ping در دسترس هستند و به شما امکان می دهند وب سایت خود را ثبت کرده و در لیست آنها قرار دهید. پس از انجام این کار ، می توانید به وب مستر بروید و اطلاعات حیاتی مربوط به وب سایت خود را بدست آورید. اگرچه ارتباط مستقیمی با سئو ندارد ، اما ارسال وب سایت خود به ابزارهای وبمستر گوگل و بینگ دارای مزایای مختلفی است:

این اطلاعات مربوط به وب سایت شما را در اختیار موتورهای جستجو (با ارسال نقشه سایت) قرار می دهد.
به این ترتیب می توانید در مورد تعداد صفحات نمایش داده شده بازخورد دریافت کنید.
این روشی برای کشف مشکلات احتمالی است ، مانند نگرانی های دسترسی که وب سایت ها را از فهرست بندی محتوای شما منع می کند.
می توانید تعداد پیوندهای ورودی و خروجی را بررسی کنید.

بهینه سازی سایت چیست؟ سئو وبسایت چیست ؟

اگر به دنبال یک ابزار رایگان هستید که سئو وبسایت خود را بهینه کنید، این ابزار مناسب شماست! افزونه سئو Google XML Sitemaps با تولید نقشه سایت XML برای وبسایت به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحات سایت را به سرعت پایش کرده و ایندکس کنند.

به زبان ساده تر با اجرای اصول سئو، هر چه بیشتر بتوانید مخاطبین را جذب سایت کرده و ترافیک سایت را بالا ببرید، رتبه بالاتری در موتورهای جست و جو کسب کرده و شانس بیشتری برای دیده شدن و جذب مشتری دارید.

در سالهای اخیر بالا بردن سئو سایت وردپرس بسیار رونق پیدا کرده است. پس می توان گفت سئو سایت به خصوص در زمان حاضر که گوگل از هوش مصنوعی و روشهای بسیار سخت برای رتبه دادن به سایت ها استفاده می کند اصلا کار آسانی نیست و نمی توان به راحتی در پروژه ای به موفقیت رسید.

متخصصین سئو در سالها با پیچ و خم ها و ریزه کاری های گوگل آشنا شده اند و تجربیات خوب و بد آنها در گذشته چراغ راهشان برای پروژه های آینده مشتریان خواهد بود.

بهینه سازی سایت چیست

یک تیم موفق سئو باید سالها تجربه مطالعاتی و عملی در اختیار داشته باشد و با ابزارهای مختلف سئو آشنایی داشته باشد تا بتواند برای یک پروژه استراتژی و هدف مشخص کند.

کاربران بوسیله کلمات مختلف و با روش های متنوعی به دنبال محصولات یا خدمات موردنظر خود می گردند و شما حتما باید علاوه بر عبارات پر جستجو ، عبارات طولانی و خاص تر را نیز در محتوا به کار ببرید.

در نظر داشته باشید که روش کاری سئو ارائه شده ما مطابق با استانداردهای گوگل و بر اساس روش های سئو کلاه سفید بنا شده است و قراردادهای سئو سایت ما به صورت سالیانه منعقد می شود.

هیچ تضمینی برای باقی ماندن سایت در رتبه های برتر وجود ندارد و لازم است یک برنامه طولانی مدت برای سئو سایت تان داشته باشید از این رو قراردادهای ما یک ساله منعقد میشود.

اما نکته مهم این است که بدانیم فاکتورهای رتبه بندی گوگل  هر چه قدر هم که پیچیده و سختگیرانه باشند، همواره یک هدف دارند و آن هم کسب رضایت مخاطب است.

بهینه سازی سایت چیست

این روش تطابق نیازمند آن است که میزان تکرار تمامی ویژگیهایی که برای ما اهمیت دارند را استخراج نماییم. از دیدگاه مردم در این دوران موتورهای جست و جو یک لیست فهرست شده به آنها ارائه میدادند و سئو بر اساس حروف الفبا انجام میشد.

به منظور ارائه نتایج بهتر به کاربران خود، موتورهای جستجو باید انطباق یافته و از نتایج صفحاتی اطمینان یابند که نتایج مرتبط تری دارند، نه نتایج مربوط به صفحاتی که نامربوط بوده و توسط مدیران شبکه بدون وجدان کاری و با استفاده از کلمات کلیدی متعدد پرشده اند. در فهرستی که تهیه کرده اید، بهتر است میزان رقابت، میزان ارتبات کلمات و سایر موارد را مشخص کنید.

نگاه ما به سئو، طولانی مدت است و تلاش میکند رتبه سایت شما را با ایمن ترین روشهای ممکن ارتقا دهد. بدون شک یکی از راه های افزایش رتبه گوگل بهینه کردن تصاویر و ویدئوهای به کار رفته درون متن یک محتواست.

بهینه سازی سایت چیست

سایت whatsmyserp به شما کمک می کند تا بررسی کنید که سایتتان بر اساس کلمات کلیدی که مشخص کنید در نتایج موتورهای جستجو در چه جایگاهی قرار دارد.

در اصل شما می توانید با استفاده از این ابزار رقبای خودتان را بر اساس هم کلمه کلیدی هم مشخص کنید که در صفحه اول گوگل یا بالاتر چه رقبایی رو دارید و هریک از این رقبا بر اساس کلمات کلیدی که مشخص کردید چه صفحاتی را برای این کلمات بهینه سازی کرده اند.

زیرا الگوریتمهای موتورهای جست و جو و رتبه بندی سایتها مداوم در حال تغییر هستند.

از کلمات کلیدی کلی مانند تزئینی استفاده نکنید زیرا به غیر از مبتدیان حوزه اینترنت کسی چنین جستجویی را انجام نخواهد داد.

در واقع، آخرین مطالعه در مورد عوامل رتبه بندی گوگل نشان داد که طول محتوا با موقعیت SERP (صفحه ی نمایش نتایج موتورهای جست و جو) ارتباط دارد .

الگوریتم گوگل