بهترین افزونه سئو وردپرس 2021

بهترین افزونه سئو وردپرس 2021

بهترین افزونه سئو

بهترین افزونه سئو بهترین افزونه سئو وردپرس 2021 - بهترین افزونه سئو وردپرس 2021

بهترین افزونه سئو

اگر در وردپرس تازه کار باشید، ممکن است هنوز با افزونه ها آشنا نباشید.

اول از همه چند نکته در مورد سئو بگیم و بعدا به معرفی افزونه های آن بپردازیم.

توجه کنید که ما در این مقاله تمرکزمان را روی موتور جستجوی گوگل قرار داده ایم زیرا محبوب ترین موتور جستجوی دنیا است و از الگوریتم ها و روش هایی که وبسایت ها به آن معرفی میشوند استفاده کرده ایم، اگر چه باز هم تعدادی از این تکنیک ها روی موتورهای جستجوی دیگر مثل بینگ و یاهو نیز کار میکند.

همچنین یک هاست خوب روی میزان سئو وبسایت و فاصله فیزیکی بین سرورها و بازدیدکنندگان تاثیر میگذارد که هر دو عوامل مهمی از نظر گوگل میباشند. اصطلاحا میزان پینگ کاربر و سایت شما و همچنین میزان ریسپانس سایت شما نسبت به یک درخواست که الان جزو مهمترین عوامل مهم سئو است.

پوسته ای که برای وبسایتتان انتخاب میکنید، میتواند تاثیر مهمی روی سئوی وبسایت داشته باشد.

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights

ممکنه این ابزار در ایران تحریم باشه برای همین نیاز به یک فیلتر شکن دارید

استفاده از لینک های مرتبط درون محتوا ها به خزنده های موتور جستجو میفهماند که این مطلب به چه چیزهای مشابه دیگری ربط دارد.

افزونه هایی وجود دارند که به شما کمک میکنند سئوی وبسایت شما را با بالا بردن رتبه در موتورهای جستجو بهبود ببخشند.

بهترین افزونه های  سئو

کلا در حال حاضر ۵ افزونه خیلی خوب در حوزه سئو است که به ترتیب قابلیت ها شون من در اینجا قرار میدهم.

  1. افزونه یوهاست Yoast SEO
  2. افزونه همه چی در یکی  سئو All in One SEO
  3. افزونه Rank Math SEO  (‌مورد علاقه خود من )
  4. افزونه The SEO Framework
  5. افزونه  premium seo pack
مطلب پیشنهادی دیگر :   فاکتور های رتبه دهی گوگل ۲۰۲۲

 

چند نکته هم در خصوص سئو بهتون بگم :

از آنجایی که گوگل هنگام رتبه بندی سایت ها، سرعت را نیز در نظر میگیرد، یک هاست خوب میتواند به شما کمک کند تا به سمت رتبه های بهتر حرکت کنید.

که در قسمت Site Performance گوگل از شما می خواهد که افزونه پیج اسپید را نصب کنید و پیج اسپید سایتتان را افزایش دهید.

 رتبه جهانی و کشوری سایت شما روزانه به روز خواهد شد و آمار تعداد لینک ها معمولا بصورت هفتگی به روز می شود.

انتخاب یک کلمه کلیدی برای هر پست یا هر صفحه ای و به کار بردن آن در خود محتوا، عنوان ها و سرفصل ها به ارتباط وبسایت شما با خزنده های موتورهای جستجو کمک میکند و همچنین شانس نشان داده شدن مطالب شما هنگام جستجوی کاربران را بیشتر میکند.

با این کار شما پیشبینی که میکنید افراد زیادی هنگام جستجوی این نوع پست، این کلمه کلیدی را در جستجو به کار میبرند. این موارد به بهبود خوانایی متن کمک می کنند.

اما شما حتما باید بدانید که رقبای شما به ازای چه کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل حضور دارند و بیشترین بازدید را به ازای چه عباراتی دریافت می کنند.

پس از اینکه شما یک اکانت در گوگل وبسمتر تولز ساختید، نیاز است که تنظیمات وردپرس خود را برای موتور های جستجوگر بررسی کنید.

بنابراین در انتخاب پوسته وبسایت بسیار دقت به خرج دهید و دنبال چیزی باشید که در عین برطرف کردن نیاز های وبسایت، سئوی آن را نیز بهبود ببخشد.

مطلب پیشنهادی دیگر :   آموزش افزایش پیج رنک گوگل

دائما در تکاپو باشید چرا که نیاز های کاربران و به تبع آن پارامتر های سئو نیز ممکن است در طول زمان تغییر کنند.

دقت کنید که در استفاده از کلمه های کلیدی باید احتیاط کنید و به عنوان مثلا از آنها زیاد در داخل محتوا استفاده نکنید، یا همچنین کلید واژه های زیادی انتخاب نکنید چرا که خزنده های موتور جستجو آن مطلب را به عنوان اسپم شناسایی میکند.

در مرحله بعد، در کنسول خود کلمه های کلیدی را فیلتر میکنیم تا تصمیم بگیریم کدامیک را باید پیگیری کنیم و آن را به استراتژی محتوایمان اضافه کنیم.

بهترین افزونه سئو بهترین افزونه سئو وردپرس 2021 - بهترین افزونه سئو وردپرس 2021

بهترین افزونه سئو

برای اینکه به نتیجه های بهتری برسید میتوانید از این افزونه ها استفاده کنید. بهترین راه برای انجام پروژه سئو تعریف پروژه برای یک بازه زمانی بلند ( مثلا یک ساله یا دو ساله ) و ایجاد مراحل 1 ماهه و پرداخت مبلغ به فریلنسر در پایان هر مرحله پس از گرفتن گزارش آن مرحله است.

امکان تغییر مسیر اتوماتیک محتواها در صورت تغییر URL ساختار “پیوند ثابت” خود را تغییر دهید. اگر شما صاحب یک بیزینس الکترونیکی نوپا هستید و متاسفانه در صفحات اولیه نتایج سرچ گوگل دیده نمی شوید، اگر رویه خود را تغییر ندهید، احتمالا قادر نخواهید بود که مشتریان وفادار به تجارت خود را افزایش دهید.

کمکی این افزونه های سئو به مدیران سایتها میکنند این است که باعث میشوند رباتهای گوگل بعد از انتشار محتوا، سریعتر متوجه این موضوع شوند. این افزونه بصورت روزانه رتبه کلمات کلیدی سایت شما را تا سقف 1680 عبارت بصورت خودکار در اختیار شما قرار می دهد و با ارائه گزارشات جامع از تغییرات رتبه سایت، شما را در کنترل سئوی سایت یاری می کند.

مطلب پیشنهادی دیگر :   آنالیز سایت در گوگل - سئو ، سئو سایت

امیدوارم از این مقاله با عنوان بهترین افزونه سئو استفاده لازم رو برده باشید