آموزش افزایش پیج رنک گوگل

آموزش افزایش پیج رنک گوگل

آموزش افزایش پیج رنک گوگل آموزش افزایش پیج رنک گوگل - آموزش افزایش پیج رنک گوگل

آموزش افزایش پیج رنک گوگل

میشه یهویی اومد رنک یک گوگل؟

جواب خیر است 🙂  اومدن به صفحه اول اونم رنک یک گوگل در یک مدت زمان کوتاه امکان پذیر نیست و به خیلی از فاکتور های مهم بستگی دارد – البته در خصوص اخبار این فاکتور ها فرق میکنند یا مثلا نتیجه زنده یک مسابقه فوتبال.

اولین کار مهم شما پیدا کردن کلمات کلیدی بلند هست که سریع تر به صفحه اول برسید . برای این کار نیاز به یکسری ابزار سئو دارید که شما را در پیدا کردن این کلمات کلیدی کمک میکنند .

این ابزار وب مستر میزان بازدید و جستجو هر کلمه رو بر اساس تفکیک موقعیت و زمان به شما اطلاه میدهند و همچنین خود ابزار بر اساس کلمه کلیدی های مشابه به شما پیشنهاد های مشابه و پربازدید رو میده .

تمرکز بر پیدا کردن کلمات کلیدی که به سوالات مشتریان شما پاسخ می دهد و به آنها در تصمیم گیری خرید کمک می کند. خیلی به شما کمک میکنه .

آموزش افزایش پیج رنک گوگل

یک ابزار خوب برای پیدا کردن کلمات کلیدی SEMrush است که شما میتوانید بررسی کنید که وضعیت کلمات کلیدی در چه سطحی هستند و SEMrush بهترین گزینه در میان دیگر نمونه ها برای بررسی وضعیت جستجوی کلمه کلیدی در موتورهای جستجوی گوگل و بینگ است.

سایر ابزار موثر در پیدا کردن کلمات کلیدی ابزار kwfinder   و  keyword tools و همچنین بهترین آن ها خود کیورد پلنر گوگل ادورز است .

بعد از پیدا کردن کیورد های موثر و خوب – شما نیاز به یک مطلب در خصوص این کلمات دارید – مطلب باید به گونه ای باشد که مخاطب تمام نیاز های خود را در آن جا پیدا کند و یا با لینک داخلی در خصوص کلمات دیگه به مطلبی در خصوص اون کلمه ارجاع داده شود – این روش هم لینک سازی داخلی درست است که شما مطالب مرتبط رو در مقاله خود قرار میدهید .

مطلب پیشنهادی دیگر :   مهمترین ابزار سئو فنی کدامند؟ ۱۰ ابزار برتر

پس از آن نیاز هست مقاله خود را در سایت ها و وبلاگ ها و شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید .

آموزش افزایش پیج رنک گوگل

در ضمن به اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی برای عمل سئوی وب سایت شما نیز مفید است، چون می تواند مخاطب را به سمت وب سایت شما هدایت کند؛ که اگر دقت داشته باشید همین باعث می شود که به عنکبوت های گوگل بفهمانید که سایت شما ایندکس کنند و این امتیاز خوبی برای شما محسوب می شود.

شما می توانید برای هدایت عنکبوت ها به سمت محتوای تولیدی در سایت، از یک پست وبلاگ و لینک دهی به سایت استفاده کنید.

براساس نظر سایت Moz، موتورهای جستجو ممکن است از محتوای صفحاتی که شما به آن ها لینک داده اید به عنوان یک سیگنال مثبت استفاده کنند.

هرچه سریعتر مطالب شما ایندکس شود. سایت شما شانس ارتقا رتبه در جایگاه گوگل را دارد.

آموزش افزایش پیج رنک گوگل

اگر هدف شما دستیابی به بالاترین نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجوست، باید اول از همه صبور باشید و از کارهایی مثل سئو سیاه و انجام کارهایی که به صورت غیر اصولی است خودداری کنید.

هر چقدر افراد بیشتری لینک وب سایت شما را داشته باشند، سر نخ های بیشتری در اختیارِ خزنده های گوگل برای رسیدن به شما وجود دارد.

این کار باعث می شود محتوای شما در معرض دید افراد جدید قرار بگیرد، آنها را به وب سایت شما علاقه مند کند و همچنین مردم به دیدن محتوا در شبکه های اجتماعی علاقه بیشتری دارند.

آموزش افزایش پیج رنک گوگل آموزش افزایش پیج رنک گوگل - آموزش افزایش پیج رنک گوگل

آموزش افزایش پیج رنک گوگل

در واقع سایت های دارای وبلاگ به طور متوسط 434 درصد صفحات بیشتر و 97 درصد لینکهای بیشتری را ایندکس می کنند. این که نقشه سایت شما با Google Console همگام و به روز باشد بسیار حیاتی است.

مطلب پیشنهادی دیگر :   بهینه سازی سایت چیست ؟ ۱۵ قانون طلایی سئو

تازگی محتوا : خدمات به روز رسانی شده ی کافئین گوگل به تازگی محتوایش را آپدیت و منتشر کرده است، بخصوص برای جستجوهایی که در آنها زمان مهم است.

امیدوارم این مقاله به شما دید بیشتری در خصوص سئو سایت داده باشه – در صورت سوال میتوانید با ما در گفتگوی آنلاین در ارتباط باشید .

آموزش افزایش پیج رنک گوگل

 

بهترین افزونه سئو