ساخت بک لینک های با کیفیت با معرفی بیش از ۱۰۰ سایت

ایجاد بک لینک رایگان یکی از نگرانی های اصلی هر صاحب وب سایتی است که مایل به کسب رتبه و شهرت بیشتری نسبت به رقبای خود است.

ایجاد بک لینک های کاربردی و حساب شده می تواند به اطمینان از موفقیت سئو کمک کند و اگر روند توسعه بک لینک به درستی انجام نشود ، می تواند به طور بالقوه منجر به از بین رفتن وب سایت شود.

همه ما می دانیم که Off Page SEO یا فعالیتهایی که خارج از وب سایت انجام می دهیم ، یکی از مهمترین ، اگر نه مهمترین جنبه های SEO و بهینه سازی سایت است.

با گذشت زمان ، گوگل الگوریتم ها و زیرساخت های خود را برای جلوگیری از ایجاد و ایجاد بک لینک غیرمنطقی و غیرمنطقی (به صورت دستی) بهبود بخشیده است و همیشه اعلام کرده است که بک لینک ها نباید توسط صاحب وب سایت ایجاد شود.

با این حال ، محتوای وب سایت باید آنقدر قانع کننده باشد که وب سایت های دیگر به آن پیوند داده و به روش های دیگر به آن اشاره کنند.

اما چه کسی توجه می کند؟

البته ، همانطور که گوگل می داند ، این ادعا نادرست است ، زیرا اگر الگوریتم های خود را در مورد تأثیر بک لینک بر روی سایت به طور کامل توضیح دهد ، سوء استفاده های عجیب و غریبی رخ می دهد و بسیاری از افراد در اولین نتایج گوگل به اشتباه قرار می گیرند.

همه ما می دانیم که ساخت و ایجاد بک لینک ، هنگامی که به درستی و با رویکردهای اصولی (که البته راه های کلاه خاکستری است) انجام شود ، ممکن است توسعه قابل توجهی را برای وب سایت های ما به دنبال داشته باشد.

بنابراین ، بدون بحث بیشتر ، بیایید به راهکارهای ایجاد بک لینک رایگان که برای من کار کرده است و می خواهم با شما به اشتراک بگذارم ، برسیم.

برای چند لحظه از پیوند داخلی استفاده کنید
بیایید نگاهی به ساختار پیوند داخلی بیندازیم تا وارد داستان نحوه دریافت بک لینک رایگان شویم.
با توجه به تجربه من در هنگام پیاده سازی و مشاوره SEO ، هرچه ساختار داخلی و فنی وب سایت شما کارآمدتر و اصولی تر باشد ، تأثیر بک لینک هایی که تولید می کنید بیشتر است.

لطفاً این موضوع را کم ارزش یا رد نکنید!

در نتیجه ، قبل از اینکه در مورد ایجاد بک لینک رایگان فکر کنید ، من اکیداً به شما توصیه می کنم که ساختار پیوند داخلی وب سایت خود را اصلاح کنید.

ساخت بک لینک های با کیفیت با معرفی بیش از  ۱۰۰ سایت - ساخت بک لینک های با کیفیت با معرفی بیش از  ۱۰۰ سایت

بتصور کنید که با شروع از صفحه اصلی ، هر صفحه اصلی را می توان به صفحات دسته بندی پیوند داد و صفحات دسته بندی را می توان به زیر دسته ها هدایت کرد ، که در منوی سایت نیز نمایش داده می شوند.

هر دسته وب سایت (یا زیر شاخه) را می توان به صفحات نهایی وب سایت پیوند داد ، که می تواند صفحه محصول ، مقاله وبلاگ یا صفحه فرود باشد.

حال این سال مطرح می شود که آیا می توان دسته ها را از صفحات پایانی پیوند داد ؟!

بله ، صفحات دسته بندی در بسیاری از شرایط برای ما واقعاً مهم هستند (به عنوان مثال ، در یک فروشگاه آنلاین) ، و صفحات دسته بندی باید تأکید لینک سازی داخلی باشند.

دلیل این امر واضح است: یک خریدار بالقوه علاقمند است مدلهای مختلف را با قیمتهای متفاوت مشاهده کند ، که این امر اهمیت صفحات دسته بندی را بیشتر می کند.

من کاملاً می دانم که ما از موضوع دور شده ایم !!!

شما برای یادگیری نحوه دریافت بک لینک رایگان به صفحه ما آمده اید. اما به من این اختیار را بدهید که این را بیان کنم: تا زمانی که ساختار پیوند داخلی شما و پیوند بین صفحات سایت شما درست و حساب شده نباشد ، فعالیت های پیوند شما زیر سوال می رود.

ایجاد پیوند به نمایه خود.
بیایید با اولین رویکرد به دست آوردن بک لینک رایگان ، یعنی ایجاد پروفایل در وب سایت های با رتبه بالا ، شروع کنیم.

این کار به این صورت است:

ابتدا باید برای وب سایت هایی که به شما امکان ایجاد پروفایل را می دهند ثبت نام کنید ، سپس آدرس ایمیل خود را تأیید کرده و به بخش تنظیمات مشخصات حساب کاربری خود بروید. به طور معمول ، این وب سایت ها دارای قسمت تکمیل اطلاعات کاربر هستند که در آن می توانید یکی از فرم های کامل اطلاعات نمایه را با آدرس وب سایت ما پر کنید.

این استراتژی معمولاً برای تبلیغ کل وب سایت و صفحه اصلی و همچنین ایجاد پیوندهای تجاری استفاده می شود. در دراز مدت ، نمایش نام وب سایت و نام تجاری شما در این وب سایت ها می تواند سیگنال مثبتی را به گوگل منتقل کند.

با این حال ، استفاده بیش از حد از این استراتژی می تواند صدمه بزرگی به وب سایت شما وارد کند ، بنابراین مراقب باشید که پیوند پروفایل را به تعداد زیاد (مخصوصاً در شروع تجارت خود) ایجاد نکنید.

به عنوان مثال ، در کمپین ایجاد لینک خود ، ممکن است 3-4 پیوند پروفایل در هفته ایجاد کنید و به تدریج تعداد پیوندها به وب سایت خود را افزایش دهید و این تعداد را ماهانه افزایش دهید. (البته این نسخه برای همه مناسب نیست و هیچ راهی وجود ندارد که از نظر تعداد افرادی که به آن احتیاج دارند پیچیده شود !!!)

مطلب پیشنهادی دیگر :   Ahrefs چیست ؟

با این حال ، من لیستی از وب سایت ها را برای ایجاد پیوندهای نمایه برای شما در زیر گردآوری کرده ام ، که ممکن است از آنها برای ایجاد بک لینک های پروفایل به صورت رایگان استفاده کنید.

DA مخفف Domain Authority (از 100)
PA مخفف Page Authority (از 100)

 Profile Creation DA PA
vimeo.com ۹۷ ۹۶
pinterest.com ۹۴ ۹۵
myspace.com ۹۵ ۸۱
typepad.com ۴۷ ۵۲
createspace.com ۸۴ ۶۱
theverge.com ۹۳ ۶۹
qualtrics.com ۸۸ ۶۰
visual.ly ۸۰ ۷۰
gameinformer.com ۹۰ ۶۱
pearltrees.com ۸۵ ۶۳
۸tracks.com ۷۶ ۷۲
yudu.com ۶۷ ۵۷
magcloud.com ۸۰ ۶۰
dead.net ۷۰ ۵۸
armorgames.com ۸۴ ۶۴
warriorforum.com ۶۸ ۵۷
skillsforhealth.org.uk ۴۹ ۴۰
hostsearch.com ۴۸ ۴۸
onrpg.com ۵۸ ۵۱
https://issuu.com/ ۹۵  
http://tumblr.com/ ۸۵  
https://about.me/ ۹۲  
https://www.reddit.com/ ۹۱  
https://myspace.com/ ۹۵  
https://500px.com/ ۸۴  
https://medium.com/ ۹۵  
http://www.scoop.it/ ۹۳  
https://www.instapaper.com/ ۸۷  
https://www.diigo.com/ ۸۹  
http://livejournal.com/ ۹۲  
https://www.goodreads.com/ ۹۳  
https://vimeo.com/ ۹۷  
https://www.flickr.com/ ۹۱  
http://www.authorstream.com/ ۸۶  
https://seekingalpha.com/ ۸۹  
https://triberr.com/ ۵۶  
creativelive.com ۷۰  
list.ly ۸۰  
http://www.yuuby.com/ ۴۰  

بنابراین ، امیدوارم تا اینجا به اندازه کافی از مقاله استفاده کرده باشید. بک لینک های تفسیری راه دیگری برای دریافت بک لینک رایگان برای وب سایت شما است.

بسیاری از وب سایت ها به شما امکان می دهند نظرات و نظرات خود را در زیر پست های صفحات مقاله یا حتی موارد وب سایت ها بگذارید.

این امکان وجود دارد که در برخی از این صفحات اظهارنظر کرده و پیوندی به وب سایت خود ایجاد و قرار دهید ، که می توانید از آن برای دریافت بک لینک رایگان استفاده کنید.
به جای تایپ نام خود در قسمت نام ، سعی کنید از نام تجاری سایت خود یا کلمات کلیدی قابل مقایسه با صفحه ای که می خواهید برای آنها بک لینک ایجاد کنید ، استفاده کنید.

با این حال ، برای سهولت کار شما ، ما الگویی را آماده کرده ایم که می توانید از آن برای شناسایی وب سایت های بهتر استفاده کنید که به شما امکان می دهد پیوندهای نظر را با جستجوی این الگوها در Google ارسال کنید.

برای نمایش صفحات وب در نتایج Google مربوط به کسب و کار شما ، کافی است عبارت کلمه کلیدی را به جای کلمه “keyword” وارد کنید.

بک لینک کامنتی ساخت بک لینک های با کیفیت با معرفی بیش از  ۱۰۰ سایت - ساخت بک لینک های با کیفیت با معرفی بیش از  ۱۰۰ سایت

در LinkedIn ، می توانید بک لینک رایگان دریافت کنید.
از نظر گوگل ، شبکه اجتماعی LinkedIn یکی از معتبرترین شبکه های اجتماعی در جهان است و هر مدیر وب سایت عاقلانه است که فعالیت خود را (هر چند محدود) در LinkedIn آغاز کند. کارشناسان این شبکه معمولاً در بخش های مختلف فعالیت می کنند و ممکن است انتظار داشته باشیم علاوه بر کسب اعتبار برای وب سایت ، شبکه تخصصی خود را نیز ایجاد کنیم.

شبکه های اجتماعی - ساخت بک لینک ساخت بک لینک های با کیفیت با معرفی بیش از  ۱۰۰ سایت - ساخت بک لینک های با کیفیت با معرفی بیش از  ۱۰۰ سایت

شما می توانید با انتشار مقالات خود در قسمت مقاله شبکه LinkedIn ، که نوعی سیگنال اجتماعی است ، بک لینک رایگان دریافت کنید و می توانید از این وب سایت معتبر در ایجاد بک لینک اصلی کمک بگیرید.

من به شدت پیشنهاد می کنم که وقتی مقاله های شما در وب سایت شما منتشر می شود و البته در گوگل فهرست بندی می شود (بسیار مهم است!) ، بعداً برگردید و بخشی از آن را به اشتراک بگذارید ، مخصوصاً برای دوستانی که وب سایت خود را تازه راه اندازی کرده اند. در زمینه های مختلف (از جمله بخش مقاله LinkedIn) منتشر کنید و سعی کنید پیوندهای نام تجاری (پیوندهایی که شامل نام تجاری سایت شما است) یا حتی آدرس وب سایت خود را به عنوان منبع درج کنید ، زیرا این می تواند سیگنال های مثبتی را برای توسعه وب سایت شما ارسال کند.

در این مورد ، 70٪ از تلاش های خود را بر پیوندهایی از جمله نام تجاری شرکت خود و آدرس مستقیم وب سایت متمرکز کنید ، در حالی که 30٪ دیگر را می توان برای توسعه یک کلمه کلیدی مشابه صفحه فرود و آدرس اینترنتی برهنه یا مشابه قرار دادن آدرس با استفاده از URL مستقیم صفحه فرود کار کنید.

از ویژگی های شبکه های اشتراک گذاری ویدئو استفاده کنید.
به اشتراک گذاری فیلم ها در سیستم عامل های اشتراک ویدیو یکی دیگر از تکنیک های عالی برای به دست آوردن بک لینک با کیفیت بالا و رایگان است. بسیاری از این وب سایت ها (آپارات ، نماشا ، تماشا ، یوتیوب و دیگران) به شما امکان می دهند پیوندهایی را در زیرنویس این فیلم ها بسازید و قرار دهید و این وب سایت ها می توانند بک لینک با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار دهند. رفتن به اوج.

چنین عملکردی را می توانید در وب سایت های نماشا و آپارات در ایران پیدا کنید ، یا YouTube به شما اجازه می دهد پیوند را وارد کنید. مورد دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد این است که شما باید تعداد افرادی را که در این سایت های اجتماعی شما را دنبال می کنند افزایش دهید تا ارزش ارتباطات شما بیشتر شود.

مطلب پیشنهادی دیگر :   فاکتور های رتبه دهی گوگل ۲۰۲۲

منظور من این است که اگر یک کانال YouTube محبوب دارید ، قرار دادن لینک های پشت در عنوان ویدیو می تواند به وب سایت شما کمک کند تا اعتبار و اعتبار بیشتری کسب کند.

لیستی از بهترین وب سایت های اشتراک ویدیو در زیر ارائه شده است:

• آپارات
• نماشا
• تماشا
• جعبه
• دالفک
• میهن ویدیو
• شبکه ما
• آینت
• نمایش

تبلیغات امپراتوری ریپورتاژ
انتشار گزارشات آگهی یکی دیگر از تکنیک های عالی برای به دست آوردن بک لینک با کیفیت بالا است. به گفته متخصصان SEO ، یکی از ایمن ترین و سالم ترین استراتژی ها برای ایجاد بک لینک در وب ، افشای گزارشات تبلیغاتی است.

شاید دلیل آن ارائه ارزش و مطالب در هنگام ایجاد پیوند باشد. گزارش آگهی فرآیند انتشار اطلاعات (ایده آل اصلی) در وب سایت های دیگر (معمولاً با پرداخت هزینه) است که بیشتر با موضوع تجارت شما مرتبط است. این وب سایت ها به طور معمول به شما این امکان را می دهند که یک درج کنید آنها معمولاً حداکثر سه پیوند پیگیری را در اختیار شما قرار می دهند و به شما امکان می دهند پیوندهایی برای وب سایت خود ایجاد کنید.

وب سایت هایی مانند Tasmino  می توانند به شما در تعیین مکان ایده آل برای انتشار گزارش آگهی کمک کنند.
می دانم که در این مقاله نحوه دریافت بک لینک رایگان را به شما نشان خواهم داد ، اما به خاطر داشته باشید که همین تکنیک را می توان بصورت رایگان در قالب پست مهمان انجام داد !!!

دریافت پشتیبانی از رسانه های دیگران در وب سایت یکی دیگر از روشهای جذاب و قابل اعتماد برای ایجاد بک لینک رایگان است. بسیاری از وب سایت ها مقالات مهمان را می پذیرند ، به این معنی که شما می توانید یک قطعه خوب بنویسید و برای انتشار به آنها ارائه دهید.

البته این شیوه را نباید با نحوه انتشار مقالات در وب سایت ها که از کاما استفاده می کنند و !! در حقیقت ، در این استراتژی ، شما باید یک قطعه اصلی و حتی منتشر نشده در وب سایت خود ایجاد کنید ، آن را برای انتشار در وب سایت دیگری ارسال کنید که بیشتر به زمینه کاری شما مربوط است و پیوندی به منبع در جایی در وسط یا انتهای آن قرار دهید. از مقاله

شما در اینجا دو کار انجام دادید:

یکی ، ارزش افزوده به وب سایتی که قابل مقایسه با دامنه شما است ، و دوم ، پیوندی ایجاد کردید که هم افراد واقعی و هم ربات های Google را به سایت شما می کشاند. در جهت صفحات وب سایت شما.

برای یافتن وب سایت هایی که پست مهمان را می پذیرند ، کافی است “پست مهمان: عنوان” یا “پست مهمان: عنوان” را در Google جستجو کنید و وب سایت هایی را که پست مهمان را می پذیرند ، جستجو کنید. فقط یک نکته را باید در نظر داشته باشید که گوگل ارزش دارد: اگر از این استراتژی برای توسعه پیوندها استفاده کنید ، می توانید یک پست با کیفیت تولید کنید. اگر اینطور نیست ، انتظار زیادی از این روش نداشته باشید.

هنگام نوشتن گزارش تبلیغات یا پست مهمان ، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

سعی کنید از محتوای دست اول و منحصر به فرد استفاده کنید.
• تعداد بک لینک های مارک دار و URL های برهنه مورد استفاده خود را افزایش دهید.
• علاوه بر وب سایت خود ، به سایر وب سایت های مشابه پیوند دهید.
• سعی کنید متن گزارش را برای کاربر تنظیم کنید ، نه برای Google!
• ترجیحاً محتوایی در سایت مورد نظر وجود داشته باشد که با موضوع متن شما مطابقت داشته باشد.
• سعی کنید متن های متنوعی را برای وب سایت های مختلف بنویسید.
• حتماً نام شرکت خود را در پیوندی که ایجاد کرده اید درج کنید.

بک لینک ساخت بک لینک های با کیفیت با معرفی بیش از  ۱۰۰ سایت - ساخت بک لینک های با کیفیت با معرفی بیش از  ۱۰۰ سایت

ساخت بک لینک رایگان به کمک کوتاه کننده های لینک

ame Custom Domain AB Testing Pixel Tracking Link
Bitly Yes No No https://bitly.com/
Rebrandly Yes No No https://www.rebrandly.com/
Short.io Yes No Yes https://short.io/
Linkly No No No https://linklyhq.com/
Clickmeter Yes Yes https://www.clickmeter.com/
Pixelme No No Yes https://pixelme.me/
BLink Yes No No https://www.bl.ink/
Cutt.ly No No No https://cutt.ly/
SmartURL Yes No Yes https://manage.smarturl.it/
Soo.gd No No No https://soo.gd/
Url Shortener No No No https://chrome.google.com/webstore/detail/url-shortener/
Tinny Yes No Yes https://tinycc.com/
Ckim Yes Yes Yes https://clkim.com/
TinyURL No No No https://tinyurl.com/
T2mio Yes No No https://t2mio.com/
Tiny.ie Yes No Yes http://tiny.ie/
Shorturl No No No https://www.shorturl.at/
Bit.do No No No https://bit.do/
yourls No No No https://yourls.org/
Musicjet No No Yes https://www.musicjet.com/
Adf.ly No No No https://adf.ly/
IS.GD No No No https://is.gd/

چند وبسایت برای ساخت وبلاگ

– loxblog.com
– tebyan.net
– tibablog.ir
– avablog.ir
– bayan.ir
– rozblog.com
– hatenablog.com
– blogger.com
– nation2.com

مطلب پیشنهادی دیگر :   جستجوی کلمات کلیدی

بک لینک ساخت بک لینک های با کیفیت با معرفی بیش از  ۱۰۰ سایت - ساخت بک لینک های با کیفیت با معرفی بیش از  ۱۰۰ سایت

استفاده از وبسایت های Social Bookmark

Sr.no Website DA PA Alexa Rank Reach
۱ diigo.com ۸۹ ۶۷ ۱۷۳۰۱ ۱۷۴۱۴
۲ scoop.it ۹۲ ۶۸ ۷۳۸۸ ۷۴۱۶
۳ reddit.com ۹۰ ۸۷ ۱۳ ۱۸
۴ ttlink.com ۵۴ ۵۷ ۱۴۰۹۵۶ ۱۵۱۴۵۶
۵ plurk.com ۸۸ ۷۱ ۱۴۴۴ ۱۴۷۶
۶ mix.com ۸۳ ۵۶ ۱۳۶۳۷ ۱۴۳۵۱
۷ dropmark.com ۵۴ ۴۹ ۶۶۷۳۴ ۷۲۲۸۹
۸ mbacklinks.com ۲۲ ۳۸ ۱۷۸۶۷۶ ۲۰۷۳۴۸
۹ tumblr.com ۸۰ ۹۹ ۷۶ ۸۵
۱۰ sqworl.com ۴۶ ۴۹ ۱۰۱۰۱۰ ۱۱۳۲۵۱
۱۱ instapaper.com ۸۵ ۶۲ ۲۴۴۹۷ ۲۵۳۹۲
۱۲ akonter.com ۳۸ ۴۷ ۱۶۸۶۱۰ ۱۹۶۹۶۷
۱۳ pearltrees.com ۸۵ ۶۲ ۵۸۲۲ ۸۱۳۷
۱۴ medium.com ۹۵ ۷۹ ۱۳۷ ۱۰۹
۱۵ evernote.com ۹۱ ۷۷ ۳۴۷ ۳۹۰
۱۶ ridents.com ۱۹ ۳۷ ۲۴۰۹۳۲ ۲۸۰۴۳۵
۱۷ vapidpro.com ۲۱ ۳۷ ۲۳۲۶۶۷ ۲۷۵۶۰۱
۱۸ visacountry.com ۲۱ ۳۷ ۲۵۱۸۷۳ ۳۰۰۷۱۷
۱۹ mykith.com ۱۹ ۳۵ ۲۵۸۴۰۲ ۲۶۹۵۴۰
۲۰ ferventing.com ۲۱ ۳۵ ۲۱۸۹۵۲ ۲۶۳۷۵۴
۲۱ lucidhut.com ۲۰ ۳۶ ۲۰۴۹۹۵ ۲۴۴۲۷۱
۲۲ kenplanet.com ۲۱ ۳۵ ۲۳۷۹۱۹ ۲۶۷۸۸۲
۲۳ adnetv.xyz ۱۱ ۲۳ ۴۲۵۳۳۰ ۴۷۱۴۸۱
۲۴ postmydeal.com ۳ ۶ ۳۹۷۲۳۷ ۴۰۹۳۰۴
۲۵ adinlist.in ۲ ۱۲ ۷۱۱۹۶۱ ۶۵۹۴۵۵
۲۶ hubcage.com ۲۰ ۳۶ ۲۲۴۴۸۵ ۲۷۰۳۸۷
۲۷ linksbeat.com ۲۰ ۳۵ ۲۱۸۹۰۹ ۲۵۴۴۵۴
۲۸ highdabookmarking.com ۳۴ ۴۶ ۲۱۴۳۵۲ ۲۹۸۰۵۴
۲۹ freebookmarkingsubmission.com ۱۷ ۳۱ ۱۵۰۶۵۲ ۱۶۲۹۹۴
۳۰ bitlanders.com ۵۴ ۴۸ ۱۰۵۰۵۴ ۱۲۵۴۷۸
۳۱ digg.com ۹۲ ۸۱ ۳۱۵۹ ۳۰۶۰
۳۲ bibsonomy.org ۵۲ ۵۶ ۵۳۰۶۱ ۵۸۶۴۹
۳۳ google.com ۹۵ ۸۷ ۱ ۱
۳۴ ۴mark.net ۲۸ ۴۰ ۲۲۱۶۸۵ ۲۷۲۹۷۹
۳۵ bookmarkspocket.com ۲۰ ۳۴ ۱۷۴۱۷۱ ۱۷۵۵۱۸
۳۶ whitelinks.com ۲۰ ۳۹ ۳۱۷۴۳۴ ۳۳۳۲۶۴
۳۷ sitejot.com ۴۰ ۵۲ ۱۷۷۵۳۳ ۱۹۵۶۶۹
۳۸ url.org ۴۸ ۵۸ ۱۹۴۷۶۹ ۲۱۰۹۳۴
۳۹ ezyspot.com ۳۳ ۴۴ ۱۴۷۳۵۲ ۱۵۷۶۷۶
۴۰ bookmark4you.com ۳۷ ۵۰ ۱۲۶۴۳۴ ۱۴۶۸۶۸

بک لینک

برای ساخت بک لینک در وبلاگ ها بهتر است مطالب وبلاگ ها را با مطالبی غیر از مطالب سایت خود به روز نگه دارید و از ساخت بک لینک برای سایت خودتان به صورت مکرر پرهیز کنید.

از این جهت بهتر است که تا حدود 150 کاراکتر برای بهینه سئو بنویسید. نکته مثبت این است که شما همیشه در حال رشد و یادگیری خواهید بود.

اگر  از اکستنش های گوگل استفاده می کرده اید، بهتر است بدانید بدانید

Ubersuggest – SEO and Keyword Discovery

بهترین انتخاب برای بررسی سایت ها و وبلاگ هایی که که شما میخواهید در آن بک لینک سازی کنید .

نشان دهنده میزان ترافیک و بک لینک و سیگنال های شبکه های اجتماعی به همراه کلمات مرتبط این سایت است . اگر شما هم می خواهید از بک لینک ها نتیجه مثبت بگیرید این پروسه باید ادامه دار باشد و قطع نشود.

بک لینک

این ابزار بعد از وارد کردن یک کلمه کلیدی و انتخاب زبان، کلمات کلیدی بسیاری را بر اساس کلمه موردنظر به شما پیشنهاد می دهد تا از آنها نیز بتوانید در سایت خود جهت جذب حداکثر ترافیک استفاده کنید. این مطلب به دور از کلیشه و به روز است.

اگر به دنبال ساختن بک لینک رایگان قوی هستید در این مطلب همراه من باشید.

برای شروع ما نزدیک به ۳۰ وبلاگ فارسی رایگان داریم که میتوانید با ثبت نام در این وبلاگ ها شروع کنید .

همچنین وبلاگ ها و سایت های خارجی هستند که از نظر قدرت بسیار بالا اند و تاثییر زیادی روی سئو شما خواهند داشت اگر ازشون بک لینک بگیری .

پس باید بدانید که هر مطلبی مناسب انتشار در سایت نخواهد بود و باید مطالبی را منتشر کنید که از نگاه مخاطب جذاب بوده و باعث افزایش مشتری و ترافیک سایت شما شود.

سئوی سایت، فرایندی ادامه دار است که مرتب باید به دنبال یافتن معایب سایت خود باشید. بهترین راه هم خود گوگل کنسول است که به شما تمامی مشکلات سایت شما رو اعلام میکنه .

از ابزار سایت موز هم میتونید استفاده کنید .

اگر هم میخواهید بک لینک بخرید ! توجه کنید.

خرید بک لینک به سئو سایت شما خیلی کمک می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، پستهایی که حداقل یک عکس در آنها بهکار رفته نسبت به پستهایی که بدون عکس هستند جایگاه خیلی بالاتری دارند.

ولی در حال حاضر یکی از بهترین روش ها برای ساخت بک لینک های با کیفیت استفاده از سیستم های وبلاگ دهی است.

امتیاز دهی گوگل به وبسایت شما تنها یک بار انجام نمی شود بلکه گوگل هر ماه چند بار امتیاز وب سایت ها را تغییر می دهد. خبر خوب این است سعی کنید  مطلب خود را  به روز نگه دارید.

سایتهای بسیاری هستند که حاضرند بک لینک ارزان بفروشند تا فقط هزینه های اولیه دامین و هاست خود را تامین کنند، پس فقط ارزان بودن را ملاک قرار ندهید و فعال بودن سایتها را در اولویت خود برای خرید بکلینک قرار دهید.

همچنین سایت هایی که لینک های خارجی زیادی دارند ممکن است از نظر گوگل به عنوان فروشنده بک لینک یا اسپمر شناسایی شوند پس بهتر است در این فضا حضور نداشته باشید.

ما بسیار خوشحال می شویم بتوانیم مشکلی از شما حل کنیم و سایت شما موفق تر شود و به رتبه یک گوگل برسید.

 تیم سئو ما مجموعهای از بهترین خدمات سئو را به شما ارائه میدهد تا به نتیجه ی دلخواه و ایده آل دست پیدا کنید.