هزینه سئو سایت چقدر است !؟

هزینه سئو سایت چقدر است ؟

شاید یکی از مهم‌ترین مسائلی که امروزه سازمان‌ها با آن مواجه هستند، تعیین هزینه سئو و بهینه‌سازی سایت باشد، زیرا تکنیک‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) به یک ضرورت برای توسعه شرکت تبدیل شده‌اند. بهینه سازی یک وب سایت و قرار گرفتن آن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل یک جنبه مهم در تعیین اینکه آیا یک کسب و کار باید سئوی خود را مدیریت کند یا خیر.

برای شروع، باید بدانید که اهمیت سئو روز به روز در حال افزایش است. طبق مطالعات، 85 درصد از مشتریان قبل از خرید محصول یا خدمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین جستجو می کنند. اگر پس از تایپ کلمات کلیدی مورد نظر، وب سایت شما در صفحات اول جستجوی گوگل ظاهر نشود، بدون شک تعداد قابل توجهی از مصرف کنندگان را از دست خواهید داد و در واقع درصد زیادی از بازدیدکنندگان به وب سایت های رقبای شما – که قبلا بوده اند – مراجعه می کنند. بهینه شده – در عوض. همین کافی خواهد بود.

با این حال، وقتی صحبت از هزینه سئو سایت می شود، باید اذعان کنیم که چندین رویکرد برای محاسبه تعرفه سئو وجود دارد. ما در این پست سعی کرده ایم با استفاده از تجربیات شخصی و انجام تحقیق راه حل خوبی برای این موضوع ارائه دهیم.

اجزای زیر در قیمت گذاری سئو سایت که در این مقاله بیان شده است گنجانده شده است:

میانگین هزینه سئو برای هر نوع بهینه سازی.

تکنیک های دسته بندی تعرفه و بهینه سازی سایت برای سئو.

مزایا و معایب هر رویکرد قیمت گذاری و هزینه سئو

هزینه سئو سایت هزینه سئو سایت چقدر است - هزینه سئو سایت چقدر است !؟

هزینه سئو به طور متوسط ​​در 1400 چقدر است؟

اگر مدت زیادی در صنعت سئو بوده اید، می دانید که چندین جایگزین و استراتژی برای انجام این کار وجود دارد.

تعرفه های متعدد سئو، مشاغل متعدد سئو و بهینه سازی و طرح های پرداخت متعدد در این صنعت وجود دارد که برای اکثر مشتریان خوشایند نیست.

با این حال، هیچ نرخ یا هزینه مشخصی برای سئو وجود ندارد و میانگین هزینه بهینه سازی به عناصر مختلفی بستگی دارد که باید برای هر پروژه به صورت جداگانه به آن پرداخته شود تا میانگین هزینه بهینه سازی یک وب سایت محاسبه شود.

با این حال، بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی مشاغل مختلف و ارقام ارائه شده توسط تیم سئوی، هزینه سئو سایت را می توان به شرح زیر توصیف کرد:

از کمتر از 30 هزار تومان در ساعت تا ده میلیون تومان در ماه، دامنه ای که البته نسبتاً زیاد است.

طبق بررسی ها، هزینه ساعتی سئو بین 30 هزار تا 300 هزار تومان و هزینه ماهانه بین 500 هزار تا ده میلیون تومان خواهد بود.

طبق داده های صنعت، هزینه معمول سئو در ساعت بین 30 تا 60 هزار تومان و میانگین هزینه ماهانه بین 1 تا 3 میلیون تومان است.

با این حال، این موضوع مطرح می شود که کدام طرح قیمت سئو برای شما مناسب تر است. برای پاسخ به این سوال، ما به هر یک از گزینه های پرداخت سئو می پردازیم.

هزینه سئو ساعتی چگونه تعیین می شود؟

این یکی از روش های قیمت سئو سایت است. به طور معمول، مشاغل به ندرت از این استراتژی استفاده می کنند. این مدل قیمت گذاری سئو بیشتر توسط افرادی استفاده می شود که خدمات سئو را به صورت آزاد انجام می دهند. اکنون فضای کاری شما آماده شده است. می توانید هزینه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را تخمین بزنید.

مطلب پیشنهادی دیگر :   آمدن به صفحه اول گوگل

مسئله این است که پروژه‌های بهینه‌سازی سایت اغلب به صورت ساعتی به پایان می‌رسند، و هزینه ممکن است در برخی شرایط نسبتاً پرهزینه باشد، بسته به میزان تجربه فردی که کار بهینه‌سازی را انجام می‌دهد.

مزایای بهینه سازی ساعتی برای موتورهای جستجو چیست؟

محاسبه ساده و شفافیت پرداخت – با استفاده از این تکنیک، مدت زمان کار مشخص می شود و می توانید پیشرفت متخصص بهینه سازی سایت خود و نقاط قوت و ضعف را پیگیری کنید.

برآورد هزینه سئو آسان تر – با پرداخت ساعتی برای سئو، می توانید بودجه بهینه سازی سایت خود را بهتر مدیریت کنید و با محدود کردن تعداد ساعات کار، هزینه نهایی سئو سایت خود را کاهش دهید.

معایب بهینه سازی ساعتی برای موتورهای جستجو چیست؟

نتیجه‌گیری بعدی – در بیشتر موقعیت‌ها، بیش از شش ماه طول می‌کشد تا بهبودهای قابل توجهی در رتبه‌بندی سایت هنگام استفاده از این استراتژی رخ دهد. بیش از آنچه پیش بینی می شود ارائه دهید.

هیچ ارتباطی بین پول و نتایج وجود ندارد – چه به صورت ساعتی با یک فرد یا یک تجارت سئو کار کنید، انگار یک کارمند را استخدام کرده اید. و نه بر اساس کار انجام شده. در نتیجه، بسیاری از مشتریان و شرکت های SEO تمایلی به استفاده از این استراتژی ندارند.

چه نوع وب سایت هایی برای سئوی ساعتی مناسب هستند؟

اگر می خواهید سئوی خود را به صورت حضوری انجام دهید، می توانید یک متخصص سئو را به صورت ساعتی برای مشاوره استخدام کنید. به این ترتیب، شما در هزینه صرفه جویی می کنید و به لطف استفاده از راهنمایی های متخصص، احتمال اشتباه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. خواهد رسید.

هزینه سئو بر اساس پروژه به پروژه چگونه تعیین می شود؟

معمولی ترین استراتژی مورد استفاده توسط مشاغل بهینه سازی سایت، تعیین هزینه سئو بسته به شغل است.

تعرفه های سئو

 اغلب به چهار دسته قیمت گذاری زیر طبقه بندی می شوند:

حدودا 3 تا 5 تومان

بین 5 تا 8 میلیون تومان

بین 8 تا 15 میلیون تومان

15 میلیون تا 25 میلیون تومان

علاوه بر این، بسیاری از سرمایه گذاری ها به دلیل رقابت شدید، از هزینه کلمه کلیدی خود فراتر می روند.
آنها برای بهینه سازی وب سایت موتور جستجوی خود 25 میلیون تومان نیاز دارند.

مزایای استفاده از سئو به عنوان یک پروژه چیست؟

همه قیمت ها از قبل مشخص است – با این تکنیک نیازی به نگرانی در مورد پرداخت های ساعتی یا ماهانه نیست. قیمت سئو و بودجه مورد نیاز از ابتدای پروژه تعیین می شود.

مزایا واضح است: استفاده از ساختار تعرفه سئو مبتنی بر پروژه به شما این امکان را می دهد که از زمان مورد نیاز برای اتمام یک پروژه از طریق قرارداد با تجارت سئو خود آگاه باشید. علاوه بر این، کلمات کلیدی و موقعیت نهایی آنها از قبل تعیین می شود (برخلاف پروژه های ساعتی یا ماهانه که مدت زمان و قیمت نهایی آنها مشخص نیست)

معایب بهینه سازی موتور جستجوی پروژه چیست؟

شما می توانید مقدار زیادی هزینه کنید – اگر دانش اولیه در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ندارید، در تخمین زمان و هزینه مورد نیاز برای پروژه خود با مشکل مواجه خواهید شد و کنترلی بر روند بهینه سازی سایت خود ندارید، که به معنای قیمت است. سئو به احتمال زیاد بالاتر از مقدار واقعی خواهد بود.

مطلب پیشنهادی دیگر :   سئو چیست؟

انعطاف پذیری – وقتی یک روش سئو به عنوان یک پروژه قیمت گذاری می شود، اغلب مستلزم قراردادی است که در آن تمام جزئیات مرتبط مانند کلمات کلیدی، تاریخ ها و غیره به دقت مشخص شده و پروژه به طور مناسب برنامه ریزی می شود. در نتیجه در میانه راه فرصتی برای تعدیل قابل توجه قرارداد وجود نخواهد داشت.

برای کدام وب سایت ها مناسب است؟

این رویکرد سئو برای کسب و کارهایی مناسب است که مایلند سیستم بهینه سازی سایت خود را ارتقا دهند، درک اولیه ای از فرآیند سئو داشته باشند و هدفشان انجام کارهایی بیشتر از قبل و خارج از سایت به منظور ارتقای جایگاه آن باشد. از جمله این موارد می توان به بهینه سازی موتورهای جستجو، بهینه سازی محتوا، بهینه سازی خارج از صفحه و ساخت لینک اشاره کرد.

هزینه سئو به صورت ماهانه چقدر است؟

هزینه های ماهانه سئو اغلب برای ابتکارات بلند مدت رزرو می شود. هزینه سئو ماهانه بسته به ماهیت پروژه معمولا بیش از یک میلیون تومان است.

مزایای کمپین سئو ماهانه چیست؟

بدون نیاز به مداخله یا فعالیت – قیمت گذاری و پرداخت هزینه های بهینه سازی اغلب نشان می دهد که شما یک شرکت یا فردی را استخدام کرده اید تا سئوی وب سایت خود را برای شما مدیریت کند و به شما این امکان را می دهد که بدون دخالت یا فعالیت این کار را انجام دهید. از طرف خود رتبه وب سایت خود را افزایش دهید.

بهبود رابطه بین شرکت سئو و مشتری – یکی دیگر از مزایای این استراتژی، همکاری مشتری با شرکت سئو است. قراردادهای ماهانه این همکاری را تقویت کرده و فرآیند سئو را کارآمدتر می کند.

معایب بهینه سازی ماهانه برای موتورهای جستجو چیست؟

ممکن است زمان و پول خود را هدر دهید – سئوی وب سایت یک فرآیند طولانی است و همانطور که قبلاً گفته شد، اغلب حداقل شش ماه طول می کشد تا نتایج واقعی و افزایش عمده رتبه سایت را مشاهده کنید. اگر یک متخصص سئو که برای شما کار می کند نتواند نتایج رضایت بخشی داشته باشد، این بدان معناست که علاوه بر اتلاف زمان قابل توجه، میلیون ها پول نقد را هدر داده اید.

تعهدات بلند مدت – اکثر مشاغل سئو به مشتریان نیاز دارند تا حداقل شش ماه قرارداد امضا کنند، به این معنی که اگر بعد از ماه دوم از شرکت سئو خود راضی نبودید، باید تا پایان قرارداد صبر کنید.

کدام وب سایت ها برای تعرفه سئو ماهانه قابل قبول هستند؟

این روش جبران سئو زمانی مناسب است که شرکتی که بهینه سازی سایت شما را انجام می دهد برای شما شناخته شده باشد و علاوه بر اعتبار، سابقه ای در زمینه سئو داشته باشد.

سئو مبتنی بر عملکرد چقدر هزینه دارد؟

شرط نتیجه یکی از طرح های جدید قیمت سئو است. این بدان معنی است که تا زمانی که نتیجه مطلوب حاصل نشود، هزینه ای از مصرف کننده دریافت نمی شود.

مزایای آن چیست؟

شما فقط برای نتیجه نهایی هزینه می پردازید – اگر رتبه شما بهبود نیابد هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود. استفاده از این استراتژی به طور قابل توجهی ریسک مرتبط با سرمایه گذاری در شرکت های بهینه سازی وب سایت را کاهش می دهد.

شما دقیقاً می‌دانید روی چه چیزی سرمایه‌گذاری می‌کنید – پرداخت هزینه‌های سئو بسته به نتایج و عملکرد کسب‌وکارهای بهینه‌سازی، به شما دست برتر را می‌دهد، زیرا دقیقاً می‌دانید برای چه چیزی هزینه می‌کنید.

مطلب پیشنهادی دیگر :   سئو کلاه خاکستری

معایب بهینه سازی موتورهای جستجو مبتنی بر عملکرد چیست؟

عبارات جستجوی شما ممکن است بسیار رقابتی باشد – اگر میزان رقابت برای کلمه کلیدی مورد نظر شما واقعا قوی باشد، بسته به نوع کسب و کاری که در آن هستید، کسب و کارهای بهینه سازی نیز ممکن است این کار را انجام دهند اگر به اندازه کافی به آن اطمینان نداشته باشند. توانایی آنها برای پرداخت یا به دست آوردن نتایج. آنها از آن برای محاسبه قیمت سئو استفاده نمی کنند.

کلمات کلیدی ضعیف انتخاب شده – به دلیل سطح بالای رقابت برای کلمات کلیدی قدرتمند (جستجوی کامل)، شما مجبور خواهید شد

از شرایط ضعیف تری استفاده کنید، که احتمالاً منجر به شکست کسب و کار شما می شود.

برای کدام وب سایت ها مناسب است؟

اگر کسب و کار شما کوچک است و به تازگی شکل گرفته است، باید از استراتژی های قیمت گذاری SEO آگاه باشید. برخی از مشاغل فاقد منابع مالی و زمان لازم برای ورود به دنیای بازاریابی اینترنتی هستند. به دست آوردن نتایج مثبت به منظور تقویت سئو یک جایگزین مناسب برای شما است. دیده نخواهد شد.

چقدر طول می کشد تا به صفحه اول گوگل برسیم؟

هیچ چارچوب زمانی مشخص و مشخصی برای رسیدن به صفحه برتر وجود ندارد، زیرا میزان رقابت در هر صنعت متفاوت است. از سوی دیگر، موارد دیگری به دسترسی سایت کمک می کند.
آنها در صفحه اول گوگل نقش دارند، مانند سن دامنه، فعالیت قبلی و کلمات کلیدی هدفمند. در برخی شرایط، شما می توانید در عرض چند ماه نتایج عالی داشته باشید، در حالی که در برخی دیگر، ممکن است بیش از یک سال طول بکشد. فعالیت حرفه ای باید به صورت مستمر حفظ شود.

قیمت و هزینه بهینه سازی موتور جستجو چگونه تعیین می شود؟

هنگام تعیین قیمت سئو، عناصر متعددی در نظر گرفته می شود. مهم ترین سطح رقابت برای کلمات کلیدی انتخاب شده است. افزایش رقابت پذیری مستلزم افزایش فعالیت است که باعث افزایش هزینه می شود.

چه تضمینی وجود دارد که رتبه صفحه اول گوگل را بدست آوریم؟

به گفته گوگل، تضمین رتبه های برتر گوگل نوعی کلاهبرداری و فریب است. واقعیت این است که هیچ اطمینانی وجود ندارد که در یک بازه زمانی مشخص رتبه خاصی را کسب کنید. علاوه بر این، هیچ گونه فعالیتی توسط مشاغل رقابتی وجود ندارد. برخی از کسب و کارها فقط برای جذب مشتریان وعده می دهند که کاملا غیرقابل قبول و البته غیرقانونی است.

اگر تضمینی ارائه نکنم چگونه باید به شرکت های سئو اعتماد کنم؟

یکی از حیاتی ترین رویکردها برای این هدف، تجزیه و تحلیل سوابق و سئوی سئوی شرکت است. اگر مجموعه ای بتواند نمونه های واقعی سئو را تولید کند و شرایط رقابتی را در صفحه اول گوگل نشان دهد، ممکن است تا حد زیادی به حرفه ای بودن آن شرکت اعتماد کنیم.

تیم سئوی ما از طریق چندین پروژه موفق و سال ها تخصص، یک طرح قیمت گذاری ترکیبی سئو را ایجاد کرده است که خواسته های مشاغل مختلف را برآورده می کند.

برای راهنمایی و جزئیات در مورد هزینه و تعرفه سئو وب سایت خود با ما تماس بگیرید.

 

شماره تماس با ما : ۰۲۱۹۱۳۰۳۰۹۵